Gå til innhold

Er det godt nok?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da kan de sende deg videre.

At hun sier til deg hun er suicidal vil jeg tenke er positivt, da ber man om hjelp på en måte. 

Anonymkode: b788d...261

Ok. er bare redd hun blir sint på meg da. Hun har jo nok nå. 

Annonse

stjernestøv
psykedeliker skrev (21 minutter siden):

Jeg vet bare det du lar meg vite, så da må du takle at jeg responderer ut fra det.

Ok. Men kan ikke skrive om alt her så hun kan finne det selv. hun har funnet ting jeg har skrevet om henne her før når hun var ungdom, kjente det igjen med en gang. 

stjernestøv skrev (1 time siden):

heldigvis er hun ikke alene. 

Det er bra. Jeg tror du gjør rett i å ikke agere så mye på dette, det er jo ikke første gangen hun har det vanskelig og hun velger jo ofte å kontakte deg når noe er vanskelig. Av og til er det beste man kan gjøre for andre, å la være å gjøre for mye. Tåle at en annen har det vanskelig, og vente til det blir bedre igjen. 

Ta vare på deg selv også:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...