Gå til innhold

"Romantisk sjel søker en ekte gentleman med lidenskap og dybde"

Anbefalte innlegg

Graciella85

Siden er at det så kjedelig på dating apps så prøver jeg her 😂😂

Om meg:

Jeg er en livsglad og romantisk  40 åring kvinne ( ser ut som 35 😜) som elsker å skape vakre øyeblikk. For meg ligger magien i detaljene – en kjærlig gest, en overraskende melding, eller et ømt blikk som sier mer enn tusen ord. Jeg tror på ekte tilstedeværelse i et forhold, der vi ser og verdsetter hverandre.

Jeg elsker å reise og oppleve nye steder, men like viktig for meg er hverdagsromantikken – en koselig middag hjemme, en varm kopp kaffe i en ryddig og harmonisk atmosfære. Hygiene og orden er essensielt for meg, både i omgivelser og personlig pleie.

Om deg:

Jeg søker en mann som er en ekte gentleman – en som er emosjonelt moden, intelligent og sjenerøs på alle måter. Det betyr å være raus med tid, kjærlighet og omtanke. Du er en mann som forstår viktigheten av fysisk nærhet og som har kunnskap om kvinnens kropp og behov. En sterk sexdrift kombinert med respekt og tilstedeværelse er avgjørende for kjemi og lidenskap.

Sammen, 

Jeg ønsker et forhold hvor lidenskap, romantikk og dype forbindelser går hånd i hånd. Vi kan utforske verden sammen, men også skape vårt eget lille univers fylt med glede, nærhet og forståelse. 

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...