Gå til innhold

Jeg er så redd for å miste alt håret mitt.

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96

I går var et helvete. Det klikket totalt for meg, ig jeg var fucka i 12 timer i skrekk ( store sinneproblemer i kombinasjon med stress). Det er ille fordi jeg lider av hårtap grunnet stress og håret mitt er nå så tynt at det ikke takler å bli tynnere.

Ettee ekstra mye stress osv kan man nemlig muste 20 prisent hår 2-3 måneder etter hendelsen. Er nesten som jeg føler heg snart gir opp. Uten håret mitt har jeg ingen respekt av folk og har ikke penger til parykk.

Det øker jo stresset og bekymringer sant får nå går jeg bare rundt å tenker st herregud nå holder ikke hpret mitt lenger, det kommer til å bli så tynt at jeg snart må kleppe det guttekort igjen, og da blir jeg mobba igjen...

Fortsetter under...

snusmumeriken96

På internett står det at man kan miste mer hår i perioder ned mer stress, men det står ikke noe om at man mister alt. Jeg har nesten ikne hår ighen men jeg opple er ikke perioder med stress nen kronisk stress hvor jeg bare stresser over alt hver dag ... 

Man får jo ikke dekt noe utgifter til hår heller akkurat her i det lande her..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...