UtakknemligDiva Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Nå snakker jeg først og fremst kvinnekroppen. Vi kan ikke gjøre noen ting! Bære frem barn sier dere nok nå, men det har ikke jeg tenkt å bruke den til. Men bære frem barn. Ekstremt mange kvinner straffes fysisk resten av livet for å få barn, så hvorfor får folk? Mange blir veldig misfornøyd med hvordan kroppen blir seende ut. Hvorfor tåler den ikke å bære frem et barn? Det er vanlig å gå opp 1 størrelse, i sko, klær, alt. Hvorfor skal man bli permanent større? Vi har mensen. Den kan gjøre veldig vondt. Og alt griset med blod hele tiden. Bytte den jævla tampongen fordi det er fare for bakteriesjokk. Tømme og vaske den jævla koppen om vi vil være mer miljøvennelige. Eggeløsning, kan også gjøre vondt. Prevensjon. P-pillene kan gi økt vann i kroppen. Økt vekt. Økt hårvekst. Alt kvinner ikke vil ha. Dårligere humør er visst også vanlig. Og de kan gi økt sannsnylighet for underlivskreft? Spiral. Styr med å gå til gyn/lege å få den satt inn. Vondt i noen dager etterpå. Masse blødning er vanlig. Stav. Må få arr for å sette inn staven. Den KAN også flytte på seg. Er dette naturens måte å si at sex er kun for å lage barn eller???? Jeg er ikke int i å få barn! Men jeg skulle gjerne hatt sex. Men da må jeg styre med kondom. Jeg kan jo håpe på at jeg er en av de som ikke klarer å få barn, men det finner man kanskje ut bare om man prøver å få barn. Jeg derimot er livredd for at jeg blir gravid selv på prev. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/490205-hvorfor-feiler-det-den-j%C3%A6vla-kroppen-s%C3%A5-mye/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adeie Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Nå må man nesten velge å se på det som noe annet enn straff da Mensen er vondt og ett herk, men glemt sekundet den er over, før den plutselig en dag kommer tilbake ( heldigvis er min tid med den snart over). Finnes kondom. Selv brukte jeg cerazette. Man kan også brenne slimhinner, så er man steril og vil ikke blø. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/490205-hvorfor-feiler-det-den-j%C3%A6vla-kroppen-s%C3%A5-mye/#findComment-4355072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden UtakknemligDiva skrev (1 time siden): Nå snakker jeg først og fremst kvinnekroppen. Vi kan ikke gjøre noen ting! Bære frem barn sier dere nok nå, men det har ikke jeg tenkt å bruke den til. Men bære frem barn. Ekstremt mange kvinner straffes fysisk resten av livet for å få barn, så hvorfor får folk? Mange blir veldig misfornøyd med hvordan kroppen blir seende ut. Hvorfor tåler den ikke å bære frem et barn? Det er vanlig å gå opp 1 størrelse, i sko, klær, alt. Hvorfor skal man bli permanent større? Vi har mensen. Den kan gjøre veldig vondt. Og alt griset med blod hele tiden. Bytte den jævla tampongen fordi det er fare for bakteriesjokk. Tømme og vaske den jævla koppen om vi vil være mer miljøvennelige. Eggeløsning, kan også gjøre vondt. Prevensjon. P-pillene kan gi økt vann i kroppen. Økt vekt. Økt hårvekst. Alt kvinner ikke vil ha. Dårligere humør er visst også vanlig. Og de kan gi økt sannsnylighet for underlivskreft? Spiral. Styr med å gå til gyn/lege å få den satt inn. Vondt i noen dager etterpå. Masse blødning er vanlig. Stav. Må få arr for å sette inn staven. Den KAN også flytte på seg. Er dette naturens måte å si at sex er kun for å lage barn eller???? Jeg er ikke int i å få barn! Men jeg skulle gjerne hatt sex. Men da må jeg styre med kondom. Jeg kan jo håpe på at jeg er en av de som ikke klarer å få barn, men det finner man kanskje ut bare om man prøver å få barn. Jeg derimot er livredd for at jeg blir gravid selv på prev. Du er alltid ekstremt negativ til kvinnekroppen du. Men dersom du vil ha sex, men ikke er interessert i å bruke noen form for prevensjon så får du sterilisere deg da. Om du vil få det dekket pga diagnosen din får du høre med legen om, ellers må du betale selv og ja, det det koster mye for en kvinne å bli sterilisert. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/490205-hvorfor-feiler-det-den-j%C3%A6vla-kroppen-s%C3%A5-mye/#findComment-4355091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Jeg går på p-sprøyte og har gjort det i 15 år. Ingen mens Ingen eggløsning Sex når jeg vil Veldig enkel løsning 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/490205-hvorfor-feiler-det-den-j%C3%A6vla-kroppen-s%C3%A5-mye/#findComment-4355099 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady HM Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden UtakknemligDiva skrev (3 timer siden): Er dette naturens måte å si at sex er kun for å lage barn eller???? Eh ja, mennesker er dyr, dyr er biologi - fra naturens utgangspunkt så ER sex kun for å lage barn. Det er faktisk det eneste måler vi har, å formere oss og bringene vårt DNA videre til neste generasjon. Selv om jeg er helt for prevensjon, og at alle må bestemme selv om de ønsker barn eller ikke, så er prevensjon fullstendig unaturlig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/490205-hvorfor-feiler-det-den-j%C3%A6vla-kroppen-s%C3%A5-mye/#findComment-4355106 Del på andre sider Flere delingsvalg…
krøll9 Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden (endret) UtakknemligDiva skrev (3 timer siden): Nå snakker jeg først og fremst kvinnekroppen. Vi kan ikke gjøre noen ting! Bære frem barn sier dere nok nå, men det har ikke jeg tenkt å bruke den til. Men bære frem barn. Ekstremt mange kvinner straffes fysisk resten av livet for å få barn, så hvorfor får folk? Mange blir veldig misfornøyd med hvordan kroppen blir seende ut. Hvorfor tåler den ikke å bære frem et barn? Det er vanlig å gå opp 1 størrelse, i sko, klær, alt. Hvorfor skal man bli permanent større? Vi har mensen. Den kan gjøre veldig vondt. Og alt griset med blod hele tiden. Bytte den jævla tampongen fordi det er fare for bakteriesjokk. Tømme og vaske den jævla koppen om vi vil være mer miljøvennelige. Eggeløsning, kan også gjøre vondt. Prevensjon. P-pillene kan gi økt vann i kroppen. Økt vekt. Økt hårvekst. Alt kvinner ikke vil ha. Dårligere humør er visst også vanlig. Og de kan gi økt sannsnylighet for underlivskreft? Spiral. Styr med å gå til gyn/lege å få den satt inn. Vondt i noen dager etterpå. Masse blødning er vanlig. Stav. Må få arr for å sette inn staven. Den KAN også flytte på seg. Er dette naturens måte å si at sex er kun for å lage barn eller???? Jeg er ikke int i å få barn! Men jeg skulle gjerne hatt sex. Men da må jeg styre med kondom. Jeg kan jo håpe på at jeg er en av de som ikke klarer å få barn, men det finner man kanskje ut bare om man prøver å få barn. Jeg derimot er livredd for at jeg blir gravid selv på prev. Enig i at det er noe herk. Ikke noe spørsmål om det. Men vi må bare forholde oss til det. Noe positivt for din del er at du virker være sikker på hva du vil og ikke vil. Hvis du er 30 eller eldre, ville jeg virkelig vurdert sterilisering, men er du yngre ville jeg ikke tatt sjansen på det fordi det fortsatt er en viss sjans for at du vil kunne endre mening i årenes løp. Du må nesten bare styre videre på med prevensjon hvis du vil være på den sikre siden. Men noe forbannet herk er det, ja. Noe annet jeg synes er irriterende er kroppens fysiologi. Det er så mye som tyter og buler hos oss kvinner og hensyn og ta. Menn er mer rett opp og ned. Trener de nok, så blir de sterke, og ingenting stopper dem. Vi kommer liksom aldri til det nivået uansett, pga oppbygging og muskelanlegg i kroppen. Vhanja skrev (1 time siden): Jeg går på p-sprøyte og har gjort det i 15 år. Ingen mens Ingen eggløsning Sex når jeg vil Veldig enkel løsning Så heldig du er som har det så enkelt. Har også brukt p-sprøyte noen år nå, men har latt være å ta siste injeksjon nå fordi jeg lurer på om hormonene har ganske stor innvirkning på svingninger i humør og energi. Men det var ikke så vanskelig å avgjøre nå eller et stort tap uansett. Er i en aseksuell periode der det kjentes lett å bare la være. Endret 9 timer siden av krøll9 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/490205-hvorfor-feiler-det-den-j%C3%A6vla-kroppen-s%C3%A5-mye/#findComment-4355110 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.