Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Det er bare meg igjen...:-)

Har vært hos Blakstad i dag og til tross for meget irriterende venting og atter venting pga forsinkelser så ble jeg positivt overrasket over henne og hennes måte å engasjere seg i min situasjon på (har lest endel neg. om henne her inne på forumet). Hun synes det var høyst merkelig at jeg nå skulle ha så mye som 225ie siden jeg er så ung, er litt enig i det må jeg si, men kansje maigaard bestemte dosen utifra beskjedne 3 egg ved forrige runde. Men vi får se hva det blir til - hun satt meg opp på en ekstra kontroll på ultralyd:-)

Så , som vanlig et spørsmål til min "mentor" (rart jeg trenger det som selv er så erfaren), men jeg har jo aldri reist til DK.

Hvordan bør man bestille båtturen tur/retur når man ikke vet før 2-4 dager i forveien når man skal reise??? Satsa dere på at det var ledig på kort varsel?? Eller? Tips mottas med stoor takknemlighet:-))

Vi vurderer å leie et slags feriehus, driver å undersøker i disse dager, vi vil jo liksom prøve å få til en hyggelig liten feriereise i samme slengen:-)

Hvordan går det med deg nå?? Fortsatt blødninger?? Har du klart å slippe løs gleden og fortelle glad nyheten til familie og venner??

Gleder meg til å høre fra deg:-)

Koooz

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49030-sofie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...