Gå til innhold

Finnes det andre forum som Kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Grunnen til at jeg spør er at jeg er utestengt fra Kvinneguiden på livstid. Og bare for å si det så er det ikke fordi jeg er ett dårlig menneske eller noe, jeg laget bare for mange tråder relatert til selvmordstanker og selvskading (som absolutt ikke er lov der). Slet med å skjønne hvor grensen gikk og plutselig fikk jeg ikke flere sjanser. Jeg bruker jo poste av og til her inne også, men ofte får man ikke svar eller veldig få svar.  

Anonymkode: 65ae7...aaa

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490439-finnes-det-andre-forum-som-kvinneguiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Grunnen til at jeg spør er at jeg er utestengt fra Kvinneguiden på livstid. Og bare for å si det så er det ikke fordi jeg er ett dårlig menneske eller noe, jeg laget bare for mange tråder relatert til selvmordstanker og selvskading (som absolutt ikke er lov der). Slet med å skjønne hvor grensen gikk og plutselig fikk jeg ikke flere sjanser. Jeg bruker jo poste av og til her inne også, men ofte får man ikke svar eller veldig få svar.  

Det finnes noe som heter DoktorOnline ;). Roligere og litt mer seriøst enn Kvinneguiden.

AnonymBruker
Ekstra skrev (16 minutter siden):

Det finnes noe som heter DoktorOnline ;). Roligere og litt mer seriøst enn Kvinneguiden.

Joda, det er jo ett bra forum dette også men som nevnt så er det ikke alltid man får svar eller bare veldig få svar. Men kvalitet fremfor kvantitet kanskje? :) 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis man kun vil skrive om selvmordstanker o.l. så bør man kanskje ikke være på forum 7 heletatt.

Anonymkode: 88cca...0cf

Jeg skrev aldri kun om det. Jeg skrev på Kvinneguiden i flere år, har hørt at de har mapper om alle brukerne/ip-adressene der de skriver opp alle regelbrudd så det er nok derfor. 

Annonse

AnonymBruker
Grendel skrev (4 minutter siden):

Det finnes ingen ting som ligner kvinneguiden. 

Jeg tror egentlig doktoronline er det beste for den type tema.

Det er et forum som heter diskutopia for mer generell diskusjon. Det er mer sport, bil og politikk.

Ja, etter at jeg fikk vite om Doktoronline har jeg postet alle mine spørsmål relatert til psykiatri her inne. Og forumet er helt supert til det, men i forhold til alle andre tema så føler jeg/opplever jeg at man ikke alltid får svar eller veldig få svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...