Gå til innhold

Hvorfor komplisere ditt liv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Savner du noen?...  Ring.

funker på noen. Stort sett mamma. Ellers skulle de fleste av oss gjort andre ting enn å sitte og snakke i tlf. Bedre å se folk. 

Lyst å se folk?... Inviter.

hva skal vi finne på her da?

Vil du forstås?... Forklar. Like mye min oppgave å forstå, som andre å forstå meg. 

Har du spørsmål?... Spør. 

Noe du ikke liker?...  Si det. Ikke i krenkelsens tider.

Noe du liker?.... Si det. Må være relevant.

Ønsker du noe?... Be om det. Når man får det man ønsker, ønsker man ikke lenger. 

Anonymkode: 9edf7...347

AnonymBruker

Hvis man er alene og har milde tanker som er frustrerende ok. 
Hvis man har et komplisert liv der du som forelder står på døgnet rundt og vel så det fordi tenåringen har kommet borti et rusmiljø og ruser seg. Koplet på alt av hjelp men ingen kan Trylle. 
Har samtidig sorg etter ei dødsulykke da en ungdom i nær familie omkom. Nesten ikke til å leve med. 
Jeg spør, forklarer og er en dirkete person, som ikke holder igjen det jeg lurer på. Situasjonen løses ikke av den grunn. 
livet kan være så beinhardt at din de som vet vet 

Anonymkode: 3b45e...8a0

psykedeliker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvis man har et komplisert liv der du som forelder står på døgnet rundt og vel så det fordi tenåringen har kommet borti et rusmiljø og ruser seg.

Ingen "kommer borti et rusmiljø" uten at det er en grunn til det. Og hvis du er den samme personen som har skrevet om dette tidligere så tviler jeg på at du faktisk har prøvd alle muligheter for hjelp som finnes.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...