Gå til innhold

Er du mann og har funnet g-punktet ditt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva menes med "å ha gikk" i analen?

Hva er en "gikk"? Er det noe folk har i ræva?

I så fall må jeg undersøke om jeg har en gikk der, jeg og...

Jeg tror han mener gikt, det er det i visse trakter veldig vanlig å ha i analen.

I hvertfall i min familie.

Annonse

Mitt g-punkt er fullstendig uregjerlig. Jeg vetta faen hva som skjedde her for noen uker siden. Det som før var et stille og symptatisk g-punkt, forvandlet seg over natta til å bli..... nei, jeg vetta faen, jeg kjenner nesten ikke g-punktet mitt igjen

Jeg trøster meg med at tenårene går over.....

Jovisst fins mannens g-punkt! (Da regner vi klitoris som mannens penis). Det aktuelle punktet er prostata, som er lett å finne via endetarmen. Å gå den veien er vel lite attraktivt for de fleste menn, selv om en del jenter gjerne synes det er ok å stikke fingeren inn. Men vi menn er meget følsomme i det aktuelle område, og jeg foreslår derfor følgende:

Dr. Stephen T. Chang gir oppskriften i "Tao Sexologi - boken om den den uendelige visdom" (Omre AS 1989) på side 72 og utover. Metoden (dårdyrøvelsen) inneholder en del elementer som jeg ikke tror har noen særlig virkning, men det mest sentrale har jeg prøvd selv (trinn 2): stram musklene rundt endetarmen og trekk dem opp igjen (omtrent som kvinnenes bekkenbunnøvelse). Stram musklene så hardt du kan og hold dem slik så lenge du klarer uten at det blir ubehagelig (prostata blir massert). Slapp av og fortsett. Er du heldig, vil du etter en stund få en svak orgasme - uten sæduttømming. Jeg har aldri kommet så langt, men har "vært på stupet". Du får en lykkefølelse som er helt ubeskrivelig og får nesten lyst til å grine!! Øvelsen er helt ufarlig, den styrker prostata og hindrer for tidlig sædavgang og sædlekkasje. Men det beste av det hele er at du blir avslappet, uten å tømme deg! Tenk en mannlig orgasme som ikke tapper deg for energi, og som du kan utføre hvor som helst.

NB! Tenk ikke på sex når du foretar øvelsen. Penis holdes helt utenfor og bør være slapp (ellers kan få få en vanlig utløsning), denne øvelsen dreier seg først og fremst og fremst om prostatamassasje. Vel verdt å forsøke, men vær tålmodig hvis de skal oppnå vellykket resultat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...