Gå til innhold

Anbefalte innlegg

påskelilje skrev (5 timer siden):

Kjedelig å bli syk akkurat nå, når du hadde planlagt å være mye i Granåsen! God bedring! Og håper søndagen blir god, både for deg og for Therese Johaug!

Takk❤️ Håper dere har hatt fine dager her opp, tross været. Leste i dag at det ikke har vært så ille siden 1889! 

Fortsetter under...

påskelilje
Kayia skrev (44 minutter siden):

Takk❤️ Håper dere har hatt fine dager her opp, tross været. Leste i dag at det ikke har vært så ille siden 1889! 

Å hjelp! Dagene har vært fine, tross været. Nå har vi reist videre mot Nordmøre. Enormt med regn her og!

Annonse

Grendel
Kayia skrev (På 5.3.2025 den 12.54):

Jeg har vært skikkelig satt ut av forkjølelse, så fikk ikke vært i Granåsen som planlagt. Når jeg har vært våken har jeg til gjengjeld sett ALT på NRK, og gleder meg skikkelig til å se fem-mila live på søndag. Om du er der kan du kjenne meg igjen på at jeg er hun lille på tribunen som heier så høyt en sår hals tillater på Johaug :D 

😆Jeg ser deg kanskje på TV da. jeg skal på Granåsen på lørdag, men det er jo søndagen man skulle vært der. Damelangrenn er jo mer spennende enn herrelangrenn for tiden.

Grendel skrev (1 time siden):

😆Jeg ser deg kanskje på TV da. jeg skal på Granåsen på lørdag, men det er jo søndagen man skulle vært der. Damelangrenn er jo mer spennende enn herrelangrenn for tiden.

Jo sant det, mye mer spenning, men det kommer til å KOKE om Klæbo får enda et gull på hjemmebane :) Kos deg på lørdag, ser faktisk ut som dere skal få litt solgløtt da!

nachnoo
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor ikke ?

Anonymkode: b3155...63d

Synes ikke det er spennende. Individuelt er det mange fantastiske prestasjoner. Men etter min mening har utøverne for store variasjoner i sine funksjonshemninger til at det blir en spennende kamp dem imellom.

AnonymBruker
nachnoo skrev (11 minutter siden):

Synes ikke det er spennende. Individuelt er det mange fantastiske prestasjoner. Men etter min mening har utøverne for store variasjoner i sine funksjonshemninger til at det blir en spennende kamp dem imellom.

Kan du ikke forstå hvor stort det er for personer som har nedsatt funkjsonsevne, å være med i Vm? Å vinne medaljer lik som funskjonsfriske. Det er jo bare en helt fantastisk opplevelse for dem som er med å delta. Det betyr nok veldig mye for meg.

Anonymkode: 6f724...1af

nachnoo
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke forstå hvor stort det er for personer som har nedsatt funkjsonsevne, å være med i Vm? Å vinne medaljer lik som funskjonsfriske. Det er jo bare en helt fantastisk opplevelse for dem som er med å delta. Det betyr nok veldig mye for meg.

Jo, jeg forstår at det er fint for dem, men det er uinteressant for meg - helt på linje med kombinert og hopp.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Må man like å se på alt som betyr mye for andre? Man forstår da at det betyr mye for de.

Ser ikke mannehåndball eller kvinnefotball. Fordi JEG synes det er kjedelig å se. Vi velger ikke bort å se på noe for å såre, men fordi det ikke tilfører noe i eget liv.

Men fint du sløser bort tusenvis av kr på alle sportskanaler slik du kan se på absolutt alle sport, for den betyr mye for de som spiller.

Anonymkode: 4a38c...dc6

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Må man like å se på alt som betyr mye for andre? Man forstår da at det betyr mye for de.

Ser ikke mannehåndball eller kvinnefotball. Fordi JEG synes det er kjedelig å se. Vi velger ikke bort å se på noe for å såre, men fordi det ikke tilfører noe i eget liv.

Men fint du sløser bort tusenvis av kr på alle sportskanaler slik du kan se på absolutt alle sport, for den betyr mye for de som spiller.

Anonymkode: 4a38c...dc6

Det var da voldsomt. Jeg ser det gratis på NRK. Vi liker det vi liker.

Nicklusheletida

Jeg har dessverre ikke sett denne uka pga jobb, men forrige uke hadde jeg hyttekontor og da hadde jeg tv på samtidig. På lørdag sto vi opp tidlig for å rekke egen skitur før VM kl 14.00. 

Jeg irriterer meg veldig på vegne av Johaug som var så nær gull. Hun har ofret så mye og er så nær. Det må føles surt. Men hun klarer 5-mila. Det er jeg sikker på. 

Grendel

Tragisk med rot/juks på hopplaget. Det var spennende å se rennet, men føles bortkastet i ettertid. Når samfunnet bruker hundrevis av millioner på anlegget, så virker det utrolig respektløst å bryte reglene enten det er sløvhet eller bevisst juks. Særlig når det skjer flere ganger i ett VM. Jeg håper og tror  utøverne stoler på støtteapparatet og er uskyldige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...