Gå til innhold

Barbering - Vi menn pusher jentene for hardt!

Anbefalte innlegg

Gjest smack!

Bortimot halvparten av innleggene fra jenter på diverse sex-sider på nettet, handler om problemer med hårvekst og om barbering.

Stakkars, de sliter jo livet av seg med dette styret! Ene og alene for å tilfredstille menns krav. For det første syns jeg dere kvinner bør drite en lang marsj i våre krav, og vi menn bør dessuten bli såpass voksne at vi ikke pusher jentene til å fjerne hår over hele kroppen. Bortsett fra oppå hodet da, av en eller annen merkelig grunn, så krever vi at de SKAL ha hår der....

Bortskjemte "guttunger" bør få en holdningsendring til dette tøyset som vi pålegger jentene!

Fortsetter under...

Hvis du leter her på DOL finner du veldig mange svar i samme stil som det du skriver. Jeg for min del lurer på hvor holdningene kommer fra. Det er heller tvilsomt om norske kvinner lar seg tvinge i så stor grad som mange later til å tro. Sammenblandingen med hår på hodet er også ganske utrolig og fantastisk! :))

Det er i det hele tatt et ganske så nedverdigende kvinnesyn du kommer med i denne påstanden din.

Annonse

Gjest smack!

Hvis du leter her på DOL finner du veldig mange svar i samme stil som det du skriver. Jeg for min del lurer på hvor holdningene kommer fra. Det er heller tvilsomt om norske kvinner lar seg tvinge i så stor grad som mange later til å tro. Sammenblandingen med hår på hodet er også ganske utrolig og fantastisk! :))

Det er i det hele tatt et ganske så nedverdigende kvinnesyn du kommer med i denne påstanden din.

Du skriver:

"Sammenblandingen med hår på hodet er også ganske utrolig og fantastisk! :))"

Kan du da samtidig gi meg en god forklaring på hvorfor hår alle andre steder enn oppå hodet er æsj? Mens det derimot der oppe er et must?

Tror du virkelig på dette selv? Tror du dette er så svart/hvitt som du sier?

Noen jenter vil nok føle det sånn du beskriver og barberer seg av den grunn. Men tror du virkelig ikke at de fleste jentene ikke gjør dette av egen fri vilje og interesse?

Snakker om ensporet tankegang.

Annonse

Det er også en kjent sak at det er enklere å finne frem i et oversiktlig terreng fremfor en viltvoksende urskog....

Jeg har aldri hatt problemer med å finne frem - uansett variant.

Noen har mye hår, noen har lite -og atter andre ingenting. Reinraka fitter er forøvrig noe tull - man får pedovibber.

Du skriver:

"Sammenblandingen med hår på hodet er også ganske utrolig og fantastisk! :))"

Kan du da samtidig gi meg en god forklaring på hvorfor hår alle andre steder enn oppå hodet er æsj? Mens det derimot der oppe er et must?

du skriver:

"Kan du da samtidig gi meg en god forklaring på hvorfor hår alle andre steder enn oppå hodet er æsj? Mens det derimot der oppe er et must?"

Alle andre steder æsj?! Er det slik da? Jeg trodde dette var veldig individuelt. Noen liker det sånn, andre slik. Har du problemer med å godta det? Jeg synes det er flott når de er barebert der nede, og det har ingenting med pedofili å gjøre, i fall det argumentet også kommer opp...

De aller fleste vil se forskjell på ei på 27 med barbert mus og ei på 9 som ennå ikke har fått hår å barbere, mener nå jeg da.

For min del kan jentene (og guttene) gjøre hva de vil med kjønnshåret, men det blir så utrolig feil når du blander tvang inn i bildet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...