Toogoodgirl Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Jeg er sÄ ubeskrivelig lei. Hater Ä ha angst og OCD. Hvorfor klarer jeg ikke bare Ä bare slappe av?Drite i alt? Ta livet som det kommer? Det er alltid en ny ting som gir meg angst, en ny situasjon. Hvis jeg gjÞr noe i ettertid som jeg tenker»hÊrregud det der skulle du aldri ha gjort, noe sÄ dumt, du kunne skadet noen!!» sÄ gÄr jeg i dagevis/ukesvis Ä tenker pÄ det og har sÄ sykt dÄrlig samvittighet. Bare jeg tar i noe pÄ butikken og jeg ser en «skade» pÄ en pakke med youghurt for Ä ta et eksempel.SÄ blir jeg usikker om den var slik eller om det var jeg som gjorde det, og da mÄ jeg selvfÞlgelig kjÞpe den. Jeg kunne Þnske jeg kunne slÄ av hjernen i noen timer, eller minutter. Jeg bare marinerer den i «galskap». Sitter liksom bare Ä venter pÄ at purken dukker opp pÄ dÞra mi. For i mitt hode har jeg garantert gjort noen, et eller annet som jeg mÄ straffes for. Det er sÄ ekte. Klarer ikke slutte med Sobril heller. NÄ tar jeg 2 istedenfor 1. Angsten har Þkt. Jeg er sÄ lei, sÄ lei meg.Jeg lever ikke, jeg bare er.   0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Toogoodgirl skrev (Akkurat nÄ): Jeg er sÄ ubeskrivelig lei. Hater Ä ha angst og OCD. Hvorfor klarer jeg ikke bare Ä bare slappe av?Drite i alt? Ta livet som det kommer? Det er alltid en ny ting som gir meg angst, en ny situasjon. Hvis jeg gjÞr noe i ettertid som jeg tenker»hÊrregud det der skulle du aldri ha gjort, noe sÄ dumt, du kunne skadet noen!!» sÄ gÄr jeg i dagevis/ukesvis Ä tenker pÄ det og har sÄ sykt dÄrlig samvittighet. Bare jeg tar i noe pÄ butikken og jeg ser en «skade» pÄ en pakke med youghurt for Ä ta et eksempel.SÄ blir jeg usikker om den var slik eller om det var jeg som gjorde det, og da mÄ jeg selvfÞlgelig kjÞpe den. Jeg kunne Þnske jeg kunne slÄ av hjernen i noen timer, eller minutter. Jeg bare marinerer den i «galskap». Sitter liksom bare Ä venter pÄ at purken dukker opp pÄ dÞra mi. For i mitt hode har jeg garantert gjort noen, et eller annet som jeg mÄ straffes for. Det er sÄ ekte. Klarer ikke slutte med Sobril heller. NÄ tar jeg 2 istedenfor 1. Angsten har Þkt. Jeg er sÄ lei, sÄ lei meg.Jeg lever ikke, jeg bare er.   FÄr du hjelp? Anonymkode: 888ab...4f7 0 Siter
Toogoodgirl Skrevet 16. mars Forfatter Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nÄ): FÄr du hjelp? Anonymkode: 888ab...4f7 Pause fra hjelp nÄ da jeg venter pÄ bedre hjelp. Tror jeg mÄ kontakte noen for Ä fÄ «luftet» meg frem til da.Sliter sÄ utrolig og mÄ fake hver dag for bÄde kolleger og barna.Og alle andre rundt. 0 Siter
Toogoodgirl Skrevet 16. mars Forfatter Skrevet 16. mars Everybody skrev (54 minutter siden): Men tar du SSRI eller SNRI? Tar SSRI 0 Siter
Everybody Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Toogoodgirl skrev (3 minutter siden): Tar SSRI Hjelper det? 0 Siter
Toogoodgirl Skrevet 16. mars Forfatter Skrevet 16. mars Everybody skrev (1 minutt siden): Hjelper det? Ikke slik det burde tenker jegâŠlitt 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Jeg klarer Ă„ tre en ballong over hode en stund. Da er kun det innenfor ballongen det som opptar meg. Meditasjon er viktig Ă„ lĂŠre seg. Anonymkode: 08bbe...409 0 Siter
nachnoo Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Toogoodgirl skrev (16 timer siden): Tar SSRI Husk at ved ocd mÄ dosen vÊre betydelig. Klart hÞyere enn ved depresjon. 0 Siter
Toogoodgirl Skrevet 17. mars Forfatter Skrevet 17. mars nachnoo skrev (8 timer siden): Husk at ved ocd mĂ„ dosen vĂŠre betydelig. Klart hĂžyere enn ved depresjon. Mye snakker vi om da?â€ïž 0 Siter
nachnoo Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Toogoodgirl skrev (3 timer siden): Mye snakker vi om da?â€ïž Ofte det dobbelte av det en bruker for depresjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.