Gå til innhold

Digg med de som har litt skadet seksualitet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stemmer det at da? 

https://www.forskning.no/sex-psykologi-seksualitet/bedre-psykisk-helse-med-ekstrem-sex/574271

Det finnes sikkert eksempler på alt mulig, men det ser ikke ut som "skada" folk er mer kinky på gruppenivå. Tvert om.

Grendel skrev (1 minutt siden):

Stemmer det at da? 

https://www.forskning.no/sex-psykologi-seksualitet/bedre-psykisk-helse-med-ekstrem-sex/574271

Det finnes sikkert eksempler på alt mulig, men det ser ikke ut som "skada" folk er mer kinky på gruppenivå. Tvert om.

kommer vel an på hva slags skader de har, hvorfor og symptomer på diagnoser det. mye hyperseksualitet for meg....

Anonymkode: 0a462...5fe

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

kommer vel an på hva slags skader de har, hvorfor og symptomer på diagnoser det. mye hyperseksualitet for meg....

Ja, dette har jeg ikke noe greie på rett og slett. Du brukte ordet "skada" og jeg tenkte at de som er utsatt for overgrep kanskje heller får mindre lyst på sex.

AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 6.45):

Som er skikkelig kinky og skada seksuelt. Flere som liker andre som er skikkelig kinky?

Da er du vel skadet selv. Ser ikke skadet som noe med positivt fortegn. Så lenge det er samtykkende voksne er det vel greit. 

Anonymkode: 8fa6f...2ac

Annonse

AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 7.42):

De som er kinky, ulike fetisjer og tabuer 

Fortell om dine da, og vær ærlig nå. Skjønner på deg at du brenner etter å fortelle om det 

Anonymkode: 5477f...697

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 20.30):

Fortell om dine da, og vær ærlig nå. Skjønner på deg at du brenner etter å fortelle om det 

Anonymkode: 5477f...697

Skjønner du det, du er smart as

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...