Gå til innhold

Til deg som gruer for å ta fatt på en evt. helgevask!

Anbefalte innlegg

Vanligvis er det ikke så nøye her i huset, men i dag kommer moren min på et eeeetterlengtet besøk. Hun liker _ikke_ kattehår B.la og ofte er vaskebøtta det første hun kaster seg over.

Tenkte å skåne henne fra det denne gangen, vel...

Siden kl. 10.00 i dag har jeg; støvsuga bilen, vaska kjøkkenet, tømt oppvaskmaskinen, satt på en ny, vaska en maskin med klær,sentifugert og hengt opp klær fra to maskiner, spillt litt Fight Club, mata minsten som har sprunget mellom beina mine, støvsugd stua,lufta hundene og nå har jeg pause!

Ser dere, det er mulig å gjøre masse på kort tid! Er helt imponert over meg selv! Nå skal jeg bare fixe litt på min fasade, drikke kaffe og ta en røyk. Så er vi klare!

Fortsetter under...

Litt inspirerende å lese. Jeg vet jo at det går an! Hvis jeg tar meg sammen nå og bruker en liten time på effektiv jobbing har jeg faktisk fått gjort det aller meste! Det krever ikke sååå mye å holde det rent på en 70 kvm leilighet. Men gidder jeg virkelig det i dag...? ;-)

Litt inspirerende å lese. Jeg vet jo at det går an! Hvis jeg tar meg sammen nå og bruker en liten time på effektiv jobbing har jeg faktisk fått gjort det aller meste! Det krever ikke sååå mye å holde det rent på en 70 kvm leilighet. Men gidder jeg virkelig det i dag...? ;-)

Ja, det gjør du, ja det gjør du!!! :-)

P.S Det hjalp med Lou Reed på full guffe!

Gjest retvizan

Ja, det gjør du, ja det gjør du!!! :-)

P.S Det hjalp med Lou Reed på full guffe!

Hmm, jeg hører tydeligvis for mye på Afroman. :-/

I was gonna clean my room

but then I got high

I was gonna get up and find the broom

but then I got high

my room is still mezzed up and I know why

'cause I got high

'cause I got high

'cause I got high....

Hmm, jeg hører tydeligvis for mye på Afroman. :-/

I was gonna clean my room

but then I got high

I was gonna get up and find the broom

but then I got high

my room is still mezzed up and I know why

'cause I got high

'cause I got high

'cause I got high....

Legg fra deg slike ungdommelige tilbøyeligheter!! Ellers ringer jeg både lænsmann og præst!

Så, se til å vask! Har du tørka støv rundt dokommen???

Nå må jeg pelle meg ut herifra om tidskemaet skal holde.

Den sangen der forresten, er MØL!! Hør på noen gooode oldiser du, Lou Reed er perfect i dag!

Gjest retvizan

Legg fra deg slike ungdommelige tilbøyeligheter!! Ellers ringer jeg både lænsmann og præst!

Så, se til å vask! Har du tørka støv rundt dokommen???

Nå må jeg pelle meg ut herifra om tidskemaet skal holde.

Den sangen der forresten, er MØL!! Hør på noen gooode oldiser du, Lou Reed er perfect i dag!

*Fnys*

Jeg bedriver ikke klor!

*fyller pipa*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...