Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida skrev (58 minutter siden):

Jeg prøvde å se litt på nå, men ser ut til at jeg må ha abonnement. Jeg fikk med meg at Jacob var sur og grinete da hans høygravide kone ville ha hjelp til å montere et garderobeskap før han dro. 

Det fikk meg til å lure på om hele mannfolkgjengen der er noen sta og bortskjemte grinunger . Jeg synes ikke han kom godt ut av det der i hvert fall.

Jeg må si at jeg synes fryktelig synd på mamma Ingebrigtsen som ikke har vært annet enn snill og omsorgsfull mot hele gjengen og som skal oppleve det hun opplever nå. Det er til å gråte over. 

Ja du må ha abonnement. Denne serien tegner et atskillig mer usminket bilde av livene deres enn den forrige. Vi får også noen glimt av hjemmetilværelsen med kone og barn. Som har sine utfordringer.

Fortsetter under...

Nicklusheletida skrev (6 timer siden):

Jeg prøvde å se litt på nå, men ser ut til at jeg må ha abonnement. Jeg fikk med meg at Jacob var sur og grinete da hans høygravide kone ville ha hjelp til å montere et garderobeskap før han dro. 

Det fikk meg til å lure på om hele mannfolkgjengen der er noen sta og bortskjemte grinunger . Jeg synes ikke han kom godt ut av det der i hvert fall.

Jeg må si at jeg synes fryktelig synd på mamma Ingebrigtsen som ikke har vært annet enn snill og omsorgsfull mot hele gjengen og som skal oppleve det hun opplever nå. Det er til å gråte over. 

Det er jeg ikke sikker på om stemmer, - å stilltiende akseptere at ungene har blitt behandlet slik de ble, er etter min oppfatning alt annet enn omsorgsfullt. I podcasten med den av brødrene som forteller om sine minner, fremkommer det at hun har vært vitne uten å gripe inn - og jeg fikk inntrykk av at han opplevde det som et enormt svik. 

Nicklusheletida skrev (11 timer siden):

Gjert burde vært inne i psykiatrien og hele familien burde vært i familieterapi. 

Jeg lander fortsatt på at det må være bedre å reparere det som repareres kan, i steden for det som nå skjer. 

Jeg er enig i at det som skjer er dramatisk for familien, men mye tyder på at det ikke var modent for slike prosesser ettersom Gert ikke erkjenner barnas historier og opplevelser. Jeg håper, som Stjerneskudd, at saken kan få positiv betydning for andre med samme oppdragerkultur. 

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hun er gift med han, ene barnet flyttet til fosterhjem, enda blir hun hos han. Hin har ikke gått ut å stilt seg bak barna. Står ved siden av sin mann.

Anonymkode: 7ed2b...6bf

Hun har altså valgt Gjert forran datteren. Ja, det er veldig rart. Jeg fikk et godt inntrykk av henne, men dette valget forstår jeg ikke. 

Drømmeautomat

Den eldste broren har også stått fram med en historie om vold som er grovere enn den søskenene  beskriver: https://www.aftenposten.no/norge/i/dR73Xj/intervju-med-kristoffer-ingebrigtsen-nye-voldsanklager-mot-pappa-gjert-ingebrigtsen

Saken er forelda nå, så den har aldri blitt etterforska av politiet. 

Annonse

Drømmeautomat skrev (49 minutter siden):

Den eldste broren har også stått fram med en historie om vold som er grovere enn den søskenene  beskriver: https://www.aftenposten.no/norge/i/dR73Xj/intervju-med-kristoffer-ingebrigtsen-nye-voldsanklager-mot-pappa-gjert-ingebrigtsen

Saken er forelda nå, så den har aldri blitt etterforska av politiet. 

Familievoldssaker burde aldri bli foreldet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...