Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle her inne.

Har akkurat fått meg en pust i bakken, og får tenkt litt over saker og ting. Snuppa mi ligger og sover etter noen hektiske formiddagstimer på lekeplass. Hun er høyt og lavt, stikker av --noe som resulterer i at jeg må løpe, løfte, bære, (skinnriste-nei det har jeg ikke gjort,enda *S*) osv osv.

Pga alt dette er jeg nå nesten overbevist om at eggene ikke vil feste seg, men.... er det sjangs for at de fortsatt henger med i svingene??

Har dere erfaringer som dere vil dele? (jeg vet at de ikke bare "triller" ut, men...)

Er plutselig blitt negativ til hele greia nå.

Lykke til alle.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49122-kan-dette-g%C3%A5-bra-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et befruktet egg som er egnet for å feste seg, er den største snylteren som tenkes kan. Ligger først forholdene til rette, klarer du ikke å påvirke festingen. Tenk på alle de som har forsøkt å bli kvitt uønskede fostre - de gamle kjerringrådene som gikk ut på å hoppe, løfte, riste, spise medisiner og det som verre var. Men svært mange av dem "lyktes" ikke - eggene / fostrene klorte seg fast like fullt.

Etter å ha blitt dømt nord og ned av helsevesenet, ble jeg gravid på vanlig måte to ganger med et års mellomrom. Første gangen oppdaget jeg det like før sommerferien. I ferien tok jeg det med ro, holdt meg unna alkohol og i det hele tatt. Det svangerskapet endte med spontanabort.

Året etter oppdaget jeg det _etter_ en ferieuke utenlands, med ganske mye aktivitet og ganske mye vin. Den graviditeten endte med en liten gutt som er frisk som en fisk.

Ikke noe bevis, men det er ikke alt man har kontroll over selv her i verden. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...