Everybody Skrevet 1. april Skrevet 1. april Etter å ha hatt samtaler med Admin ble vi enige om at jeg skulle lage denne tråden for å informere alle om at doktoronline legges ned for godt kl 23:59 i dag. Vi beklager ulempene som dette vil medføre og vi beklager sterkt. Egmont har slitt med økonomien og har ikke lenger råd til å drifte forumene. Hvis du vil lese mer om denne saken, klikk på denne linken: Klikk her 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. april Skrevet 1. april Denne tror jeg du prøvde deg på på denne datoen i fjor også gitt... 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april Everybody skrev (26 minutter siden): Etter å ha hatt samtaler med Admin ble vi enige om at jeg skulle lage denne tråden for å informere alle om at doktoronline legges ned for godt kl 23:59 i dag. Vi beklager ulempene som dette vil medføre og vi beklager sterkt. Egmont har slitt med økonomien og har ikke lenger råd til å drifte forumene. Hvis du vil lese mer om denne saken, klikk på denne linken: Klikk her Klikket, og det var en talemelding der jeg ikke trykket på. Hva sier du der? Anonymkode: d99bf...2e1 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. april Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klikket, og det var en talemelding der jeg ikke trykket på. Hva sier du der? Anonymkode: d99bf...2e1 Sjekk datoen i dag. 0 Siter
Everybody Skrevet 1. april Forfatter Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Klikket, og det var en talemelding der jeg ikke trykket på. Hva sier du der? Anonymkode: d99bf...2e1 Ja du må trykke også vente litt så spilles den av. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april Kom til å tenke på denne tråden. Anonymkode: 1a710...0c7 0 Siter
Everybody Skrevet 1. april Forfatter Skrevet 1. april Lillemus skrev (1 time siden): Denne tror jeg du prøvde deg på på denne datoen i fjor også gitt... Prøvde meg på? Bare informerer om at forumet legges ned. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kom til å tenke på denne tråden. Anonymkode: 1a710...0c7 Husker Maggie55 ja.. 😅 Anonymkode: d99bf...2e1 0 Siter
Glitter Skrevet 1. april Skrevet 1. april Everybody skrev (5 minutter siden): Prøvde meg på? Bare informerer om at forumet legges ned. Hvorfor skulle du fått i oppgave å si ifra om det da liksom? 😛 0 Siter
Everybody Skrevet 1. april Forfatter Skrevet 1. april Glitter skrev (2 minutter siden): Hvorfor skulle du fått i oppgave å si ifra om det da liksom? 😛 Admin ønsket å unngå å få negativ respons og kritikk direkte så admin lot meg skrive det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. april Skrevet 1. april Everybody skrev (1 minutt siden): Admin ønsket å unngå å få negativ respons og kritikk direkte så admin lot meg skrive det. Sikkert. Kom opp med en bedre aprilspøk neste år da. Noe som i det minste har et snev av sannsynlighet over seg. 1 Siter
Glitter Skrevet 1. april Skrevet 1. april Everybody skrev (2 minutter siden): Admin ønsket å unngå å få negativ respons og kritikk direkte så admin lot meg skrive det. Haha ok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.