Everybody Skrevet 1. april Skrevet 1. april Etter lange møter og diskusjoner fra Egmont-ledelsen må de dessverre bytte til et abonnement som koster 500 kroner i måneden for å skrive på doktoronline.no De har slitt med økonomien og ser ingen annen utvei enn å gjøre dette. Hva synes dere om dette? Kommer dere til å betale 500 i måneden? Administrasjonen har besluttet at forumet nå krever abonnement, 500 kroner i måneden for å skrive. Alternativt: Gratisversjonen tillater bare 100 tegn i måneden. 0 Siter
Stikkelsbær Skrevet 1. april Skrevet 1. april Bare 500?? Jeg betaler da gladelig minst 1.500,- for så mye interessant lesestoff! God 1.april til deg 😁 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1. april Skrevet 1. april Everybody skrev (17 minutter siden): Alternativt: Gratisversjonen tillater bare 100 tegn i måneden. 今天星期几? 0 Siter
Everybody Skrevet 1. april Forfatter Skrevet 1. april psykedeliker skrev (13 minutter siden): 今天星期几? 周二? 1 Siter
Thebutterfly Skrevet 18. april Skrevet 18. april Everybody skrev (På 1.4.2025 den 15.13): Etter lange møter og diskusjoner fra Egmont-ledelsen må de dessverre bytte til et abonnement som koster 500 kroner i måneden for å skrive på doktoronline.no De har slitt med økonomien og ser ingen annen utvei enn å gjøre dette. Hva synes dere om dette? Kommer dere til å betale 500 i måneden? Administrasjonen har besluttet at forumet nå krever abonnement, 500 kroner i måneden for å skrive. Alternativt: Gratisversjonen tillater bare 100 tegn i måneden. Haha jeg trodde på det, helt til jeg ser at det var skrevet 1 april 😆 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.