Everybody Skrevet 1. april Skrevet 1. april På grunn av stor pågang og overdiagnostisering blant brukere, vil det nå kreves en skriftlig henvisning fra fastlegen for å kunne poste innlegg. Unntak: De som har brukt forumet i over 10 år får automatisk godkjenning som "hobby-lege". Hva synes dere om dette? Dette er jo helt på jordet og har ingen hensikt mener jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april Everybody skrev (1 minutt siden): På grunn av stor pågang og overdiagnostisering blant brukere, vil det nå kreves en skriftlig henvisning fra fastlegen for å kunne poste innlegg. Unntak: De som har brukt forumet i over 10 år får automatisk godkjenning som "hobby-lege". Hva synes dere om dette? Dette er jo helt på jordet og har ingen hensikt mener jeg. Haha Årets første aprilsnarr Anonymkode: 25498...97b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. april Skrevet 1. april Everybody skrev (4 minutter siden): På grunn av stor pågang og overdiagnostisering blant brukere, vil det nå kreves en skriftlig henvisning fra fastlegen for å kunne poste innlegg. Unntak: De som har brukt forumet i over 10 år får automatisk godkjenning som "hobby-lege". Hva synes dere om dette? Dette er jo helt på jordet og har ingen hensikt mener jeg. Så morsom du er i dag dah 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Haha Årets første aprilsnarr Anonymkode: 25498...97b Ikke første nei. Everybody har omtrent ikke gjort annet i dag enn å produsere den ene spøken etter den andre her. Anonymkode: ad983...16d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke første nei. Everybody har omtrent ikke gjort annet i dag enn å produsere den ene spøken etter den andre her. Anonymkode: ad983...16d Ok. Dette var den første jeg leste da jeg kikket innpå her i dag. Men ser det er lagt ut flere aprilspøker ja. Hehe bra med uskyldig morro da Anonymkode: 25498...97b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april Nok nå! Evnt post på forsøk på humor hjørnet. Anonymkode: e3902...4b5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.