Gå til innhold

Hva skal du fylle påskeegget ditt med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et stort påskeegg som jeg har hatt en årrekke. Jeg skal fylle det med en godtepose med smågodt, blir godt blandet. Men liker godt lakris, surt, marsipan og sjokolade. Krokodiller og skum er også favoritter, og selvfølgelig kvikklunsj. Hva godt skal du fylle påskeegget ditt med? 

Anonymkode: 51e35...2e0

Fortsetter under...

Lillemus
Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 18.53):

Jeg har et stort påskeegg som jeg har hatt en årrekke. Jeg skal fylle det med en godtepose med smågodt, blir godt blandet. Men liker godt lakris, surt, marsipan og sjokolade. Krokodiller og skum er også favoritter, og selvfølgelig kvikklunsj. Hva godt skal du fylle påskeegget ditt med? 

Ekspander  

Jeg er veldig glad i marsipan da... 

AnonymBruker
Skrevet
  Lillemus skrev (På 8.4.2025 den 18.57):

Jeg er veldig glad i marsipan da... 

Ekspander  

Ja samme her. 

emilie321
Skrevet

Jeg skal kose meg litt de 3 dagene jeg er borte, utenom de dagene blir det vanlig kosthold.  Blir iallefall bamsemums og sjokolade av noe slag. Har hatt dilla på bamsemums en stund🤭  

Lillemus
Skrevet
  emilie321 skrev (På 8.4.2025 den 20.16):

Jeg skal kose meg litt de 3 dagene jeg er borte, utenom de dagene blir det vanlig kosthold.  Blir iallefall bamsemums og sjokolade av noe slag. Har hatt dilla på bamsemums en stund🤭  

Ekspander  

Det er aldri feil med bamsemums! 😋

AnonymBruker
Skrevet

Ekspander  

Du sier noe. Jeg spiste 3 bamsemums i går da jeg var på butikken. Jeg bare måtte ha, og det er mye som er farlig godt. 

Annonse

emilie321
Skrevet
  Lillemus skrev (På 8.4.2025 den 20.19):

Ekspander  

Hihihihi.... nei🤭😋

emilie321
Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 20.28):

Du sier noe. Jeg spiste 3 bamsemums i går da jeg var på butikken. Jeg bare måtte ha, og det er mye som er farlig godt. 

Ekspander  

Ja, det er mye som er farlig godt... 😋

Skrevet (endret)

Ekspander  

Lillemus skrev (På 8.4.2025 den 20.19):

Ekspander  

Huff, jeg husker jeg elsket bamsemums som ungdom. Var på ferje og hadde kjøpt meg bamsemums på taxfree. Jeg spiste MASSE av det, og ble så kvalm at jeg spydde. Sikkert pga litt sjøsyke i tillegg, men jeg ble "kurert" for bamsemumshunger i flere år.. Helt sant! 😅 Men til TS: Jeg har ikke noen tradisjon for å gi meg selv påskeegg. Jeg kjøper litt inn til helg, uansett påske eller ikke. Og det varierer litt hva det er. 

Endret av Vendi
AnonymBruker
Skrevet
  Vendi skrev (På 8.4.2025 den 21.12):

Huff, jeg husker jeg elsket bamsemums som ungdom. Var på ferje og hadde kjøpt meg bamsemums på taxfree. Jeg spiste MASSE av det, og ble så kvalm at jeg spydde. Sikkert pga litt sjøsyke i tillegg, men jeg ble "kurert" for bamsemumshunger i flere år.. Helt sant! 😅 Men til TS: Jeg har ikke noen tradisjon for å gi meg selv påskeegg. Jeg kjøper litt inn til helg, uansett påske eller ikke. Og det varierer litt hva det er. 

Ekspander  

Haha det vil jeg tro ja. Du ble kurert da :) Jeg kjøpte meg noen svære poser med store marshmallows kjøpt i Sverige. Jeg spiste de posene opp på et par uker. Kan sies jeg ikke spiste marshmallows på en god stund etter da. 

AnonymBruker
Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 21.28):

Haha det vil jeg tro ja. Du ble kurert da :) Jeg kjøpte meg noen svære poser med store marshmallows kjøpt i Sverige. Jeg spiste de posene opp på et par uker. Kan sies jeg ikke spiste marshmallows på en god stund etter da. 

Ekspander  

Skal forresten lage ei saftig eplekake til påsken. Veldig godt med krokanis til, også is med vafler og pannekaker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en Haug med marsipan i går. Spiste en pakke med 5 pølser i går. De andre pakkene ga jeg bort som en liten gave til en som nettop hadde hatt bursdag. Noe påskeegg har jeg ikke hatt siden jeg var barn.

Anonymkode: 744eb...81e

AnonymBruker
Skrevet

Snork ...

Anonymkode: 2906b...7ec

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...