Gå til innhold

Bli sammen med fengselsbetjent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har erfaringer rundt det å leve tett på fengselsbetjent? De må vel ha en ro i seg som er veldig komfortabel. Jeg er sykepleier og kun datet kontormenn etter det ble slutt mellom mannen min og meg for to år siden, nå plutselig en svært aktiv mann med turnus jobb. Vi har nå datet I 5 mnd og vurderer å ta det et steg videre. 

Anonymkode: f3907...ba3

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/491460-bli-sammen-med-fengselsbetjent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Når ble Åpent forum en sex og samliv side? Litt påfallende mange tråder i den retning her for tiden. Er det en bruker her med litt livlig fantasi? Eller er det virkelig flere som plutselig har begynt å skrive inn om kjæreste temaer her?

Anonymkode: 073ed...340

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (8 minutter siden):

Det eneste fengselsbetjenter har til felles er at de er fengselsbetjenter. 🤪

🫡👌👌 Jeg har vært separert i ett år uten en mann i bildet, plutselig er jeg snart sammen med en som jobber i fengsel, med turnus natt/dag pg kvelder kan det bsre være en fordel. Tror jeg skal være glad jeg ikke jobber i samme yrke selv. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når ble Åpent forum en sex og samliv side? Litt påfallende mange tråder i den retning her for tiden. Er det en bruker her med litt livlig fantasi? Eller er det virkelig flere som plutselig har begynt å skrive inn om kjæreste temaer her?

Anonymkode: 073ed...340

En kan vel lure på det ja. Vet om dem som dikter opp historier på forum, for å få reaksjoner.

Anonymkode: 26209...dc7

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som har erfaringer rundt det å leve tett på fengselsbetjent? De må vel ha en ro i seg som er veldig komfortabel. Jeg er sykepleier og kun datet kontormenn etter det ble slutt mellom mannen min og meg for to år siden, nå plutselig en svært aktiv mann med turnus jobb. Vi har nå datet I 5 mnd og vurderer å ta det et steg videre. 

Hva skulle problemet være med det mener du? Det er yrket hans, og det er ikke et uvanlig yrke. Dem er mennesker og vi er alle ulike og forskjellige. 

Anonymkode: 26209...dc7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...