Gå til innhold

Hva er meningen med livet (for deg)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan gjør du det? Jeg prøver på det samme og skulle gjerne hatt litt tips.

Anonymkode: 9ceee...c49

Da melder man seg på kompani lauritzen. Der blir man den beste utgaven av seg selv.

Endret av Everybody

Å ha det bra selv og sørge for at de rundt meg har det bra. Spesielt at barna klarer seg. Det å være glad i noen andre og helst oppleve litt tilbake.

Hvis jeg selv skal ha det bra må jeg hele tiden utfordre meg selv og utvikle meg faglig. Egentlig litt det samme på fritiden også.

Jeg tror ikke på at det finnes en mening med livet utenfor oss selv. Uten mennesker eller andre tenkende vesener ville verden vært fullstendig uten mening. Det må være meningsfullt for noen.

Endret av Grendel
Nicklusheletida

Familie, venner og fritid. 

Jeg ser at jobben min gir mening for andre, men den den gir ikke så mye mening for meg dessverre. Jeg har nedtelling til pensjonisttilværelsen. Bare litt over 8 år igjen nå. Håper kroppen min fungerer når den tid kommer, slik at jeg kan gjøre det jeg drømmer om. 

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 16.39):

Den egentlige meningen med livet er å bli frelst. Vi er her bare på gjennomreise. Det virkelige livet begynner etter døden når evigheten kommer. Det er meningen at vi skal finne Jesus og bli frelst før den tid,mens vi er her.

Anonymkode: fcbd6...3ca

Du er rimelig lettlurt🤪

Nicklusheletida skrev (3 timer siden):

Familie, venner og fritid. 

Jeg ser at jobben min gir mening for andre, men den den gir ikke så mye mening for meg dessverre. Jeg har nedtelling til pensjonisttilværelsen. Bare litt over 8 år igjen nå. Håper kroppen min fungerer når den tid kommer, slik at jeg kan gjøre det jeg drømmer om. 

Vi har det akkurat likt. :) Forhåpentligvis kan jeg gå av når jeg fyller 62, om ikke det går så blir det noen mnd etter at jeg har blitt 64, altså 7,5 år i verste fall.

Annonse

Nicklusheletida
Lillemus skrev (43 minutter siden):

Vi har det akkurat likt. :) Forhåpentligvis kan jeg gå av når jeg fyller 62, om ikke det går så blir det noen mnd etter at jeg har blitt 64, altså 7,5 år i verste fall.

Jeg skal jobbe til 67 fordi det er så stor forskjell på pensjonensutbetalingen. Det eneste som kan stoppe meg er ryggen min, som ikke liker at jeg sitter for lenge om gangen. Det er ikke så lett å gjøre noe med det i jobben min heller. 

Nicklusheletida skrev (4 minutter siden):

Jeg skal jobbe til 67 fordi det er så stor forskjell på pensjonensutbetalingen. Det eneste som kan stoppe meg er ryggen min, som ikke liker at jeg sitter for lenge om gangen. Det er ikke så lett å gjøre noe med det i jobben min heller. 

Du har ikke mulighet til å ha hev-senk-pult slik at du kan stå og jobbe innimellom? Du har sikkert prøvd ulike typer stol. :)

Nicklusheletida
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Du har ikke mulighet til å ha hev-senk-pult slik at du kan stå og jobbe innimellom? Du har sikkert prøvd ulike typer stol. :)

Jo jeg gjør det innimellom. Problemet er bare at jeg ikke klarer å håndtere alle programmene ( multitaske) på pc samtidig som jeg snakker i telefonen når jeg står. Jeg har prøvd, men jeg får det ikke til. Jeg må sitte når jeg multitasker. 

Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Jo jeg gjør det innimellom. Problemet er bare at jeg ikke klarer å håndtere alle programmene ( multitaske) på pc samtidig som jeg snakker i telefonen når jeg står. Jeg har prøvd, men jeg får det ikke til. Jeg må sitte når jeg multitasker. 

Skjønner, jeg hadde nok hatt det likedan, foretrekker stort sett å sitte når jeg skal gjøre ting på tastaturet. Skjønner ikke de som går på tredemølle under pulten mens de jobber, om det ikke er bare på reklamen da... Det hadde definitivt ikke fungert for meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...