Gå til innhold

Synes du øl smaker godt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke det. Har drukket meg full på det, men godt eller leskende synes jeg ikke det er. Litt sånn kvalme de. At det før i tiden kom på brune glassflasker, hjalp ikke på saken.

Anonymkode: 54ac6...167

I min ungdom likte jeg øl men nå fordrar jeg det ikke, drakk sikkert for mye av det før men smaker jo pyton. 

Annonse

Jeg er veldig glad i øl, særlig litt mørkere typer, som mørk lager, brown ale, og også stort. Men jeg liker også vanlig pils og lys lager - synes det er leskende og godt når det er varmt. Har ikke likt IPA, men jeg holder på å venne meg til det, har smakt et par typer som var ganske gode 😊

Favoritten min er Gamleguten fra Kinns bryggeri. Sterkøl, brown ale, kjøpes på Vinmonopolet. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes ikke det. Har drukket meg full på det, men godt eller leskende synes jeg ikke det er. Litt sånn kvalme de. At det før i tiden kom på brune glassflasker, hjalp ikke på saken.

Nei, det verken lukter eller smaker godt.

Jeg har nå i det siste faktisk brukt ChatGPT for å gjøre meg selv mer bevisst på hva jeg liker og ikke liker med øl.

Jeg har kjøpt inn flere øl jeg tror jeg kan like og har gitt ChatGPT tilbakemelding om hva jeg likte og ikke likte på hver av dem. Utfra det har Chat gitt meg et veldig tydelig bilde på hva slags øl jeg liker. Ganske lærerikt, faktisk! Og har gjort meg mer bevisst på smaker.

Annonse

Vhanja skrev (1 time siden):

Jeg har nå i det siste faktisk brukt ChatGPT for å gjøre meg selv mer bevisst på hva jeg liker og ikke liker med øl.

Jeg har kjøpt inn flere øl jeg tror jeg kan like og har gitt ChatGPT tilbakemelding om hva jeg likte og ikke likte på hver av dem. Utfra det har Chat gitt meg et veldig tydelig bilde på hva slags øl jeg liker. Ganske lærerikt, faktisk! Og har gjort meg mer bevisst på smaker.

Hey! Så gøy! Kanskje jeg også skal prøve det!

I tillegg til de jeg nevnte over her, så drikker jeg Radler! Helt annerledes, men veldig friskt og leskende!

Nei, jeg liker ikke ølsmak. Da må det til nød være en variant som smaker noe annet - den typen som er blandet med sitrus, mango el.l. Men jeg har ikke prøvd så mange slike, jeg er nok litt redd for å bli skuffet. 

Når andre skal ta en øl, drikker jeg cider og  hard seltzer. Det fantes ikke på norske utesteder da jeg var ung, så på den fronten synes jeg verden har gått framover. 

laban skrev (17 minutter siden):

Nei, jeg liker ikke ølsmak. Da må det til nød være en variant som smaker noe annet - den typen som er blandet med sitrus, mango el.l. Men jeg har ikke prøvd så mange slike, jeg er nok litt redd for å bli skuffet. 

Når andre skal ta en øl, drikker jeg cider og  hard seltzer. Det fantes ikke på norske utesteder da jeg var ung, så på den fronten synes jeg verden har gått framover. 

Nei du fikk ikke kjøpt cider på butikken engang. Selv om den ikke hadde mer alkohol enn øl.  Skulle du ha cider eller rusbrus måtte du på polet.

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Nei du fikk ikke kjøpt cider på butikken engang. Selv om den ikke hadde mer alkohol enn øl.  Skulle du ha cider eller rusbrus måtte du på polet.

Jeg er 50 år.  Vi fikk da rusbrus både på butikk og på diskoteket. 

Anonymkode: 00b9d...8a1

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Eh - jo. Jeg kjøpte eplecider med ørlite alkohol på vanlig dagligvare på 80-tallet, det var veldig lite alkohol i den da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...