Gå til innhold

Middag hos eksen, datet 7 ganger

Anbefalte innlegg

Igår skulle han jeg dater spise middag med eksen og barna. Jeg syntes det er helt greit, jeg har selv barn men spiser aldri middag med eksen for det. Så lenge han gir meg oppmerksomhet etter jeg har vært på overnatting hos han og jeg ser alt flyter i en fin vei så går det greit. Hvordan ville dere holdt dere til det? 

Jeg er på lik linje med mange andre damer, litt redd for å bli såret. Han ville ikke introdusere barna før ha var 100%  sikker på meg. Jeg venter nok at det kun er meg han dater, ville det ikke vært rart om ikke? Vi har truffet hverandre 7-8 ganger, med overnatting og intimitet. Håper det blir fremgang og lmin tålmodighet kommer til gode. 

Anonymkode: ec027...89a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/491593-middag-hos-eksen-datet-7-ganger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Igår skulle han jeg dater spise middag med eksen og barna. Jeg syntes det er helt greit, jeg har selv barn men spiser aldri middag med eksen for det. Så lenge han gir meg oppmerksomhet etter jeg har vært på overnatting hos han og jeg ser alt flyter i en fin vei så går det greit. Hvordan ville dere holdt dere til det? 

Jeg er på lik linje med mange andre damer, litt redd for å bli såret. Han ville ikke introdusere barna før ha var 100%  sikker på meg. Jeg venter nok at det kun er meg han dater, ville det ikke vært rart om ikke? Vi har truffet hverandre 7-8 ganger, med overnatting og intimitet. Håper det blir fremgang og lmin tålmodighet kommer til gode. 

De første årene feiret jeg jul med eksen og ungene. Min kjæreste hadde julegavebytting med sin x og hennes barn på lille julaften. 

Så lenge kjæresten din er helt åpen med deg, så trenger du ikke å bekymre deg. Var det grunn til bekymring , så ville han ikke ha sagt noe. Han gjør nok dette for barnas skyld.

Det kommer til å bli en naturlig avslutning på det med tiden. 

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Helt normalt synes jeg.

Anonymkode: ca3a0...f5f

Så bra dere tenker likt. Jeg har ei venninne som reagerte på dette. Han er ikke kjæresten min (men håper han blir det) vi vil ha kjæreste begge to, en jeg har blitt såret så uendelig mange ganger før at jeg nesten ikke våger å tørre å tenke kjærlighet. 

Jeg har god tro på oss nå. Vi begge er 37. 

Han spør ofte om å treffes igjen etter jeg har overnattet. 

Han og eksen gjorde deg slutt for 3år siden. Lover alt godt? Ja det er veldig bra han er åpen om dette. Kan være en "test" også for god kontakt med eks er viktig

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så bra dere tenker likt. Jeg har ei venninne som reagerte på dette. Han er ikke kjæresten min (men håper han blir det) vi vil ha kjæreste begge to, en jeg har blitt såret så uendelig mange ganger før at jeg nesten ikke våger å tørre å tenke kjærlighet. 

Jeg har god tro på oss nå. Vi begge er 37. 

Han spør ofte om å treffes igjen etter jeg har overnattet. 

Han og eksen gjorde deg slutt for 3år siden. Lover alt godt? Ja det er veldig bra han er åpen om dette. Kan være en "test" også for god kontakt med eks er viktig

Jeg kjennet ikke mannen,for alt jeg vet er han ett rasshull, men at man er venn med x synes jeg er normalt. Spesielt når man har barn. Er oppvokst med skilte foreldre, men hver bursdag til oss barna og jul feiret de sammen. 

Dere er 37 år, da driver dere vel ikke å tester ut hverandre?

Anonymkode: ca3a0...f5f

Drømmeautomat
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg venter nok at det kun er meg han dater, ville det ikke vært rart om ikke?

Spør ham. Du kan si: Jeg dater ingen andre enn deg nå og har ikke tenkt å gjøre det heller. Hva tenker du rundt å date andre?

Det er også mulig å si at du liker noen og håper det ender opp som noe seriøst uten å skremme noen vekk. Det kommer an på måten det uttrykkes på. Den beste holdningen når man dater noen er å vise at man vil ha den andre, men at man ikke trenger dem. Da kommer interessen fra et overskudd og ikke en mangel, og det er tiltrekkende for de fleste.

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ble sammen med faren til barna mine tidlig i ungdomsåra, og vi utviklet oss etterhvert i helt forskjellige retninger. Etter tjue år ble vi skilt, men er fortsatt gode venner.

Vi feirer ikke jul sammen, men bursdagene til ungene og andre anledninger. Et par ganger i året går vi dessuten ut og spiser bare vi to. Det er helt greit for hans nye samboer og var greit for min ekskjæreste - og jeg hadde faktisk tvilt på et nytt forhold om noen hadde forsøkt å sette foten ned. Det er absolutt ingen tiltrekning mellom oss, men med barn er vi fortsatt en slags familie, og ingenting er bedre for ungene enn at vi faktisk liker hverandre 😊

Nå skal det sies at vi begge alltid har hatt venner av begge kjønn uten at det har ført til sjalusi.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Som adhoc ble jeg også sammen med faren til mine barn da vi var tenåringer og vi vokste fra hverandre og ble skilt da ungene var små. Begge fikk nye partnere i løpet av 2 år og det har gått helt fint. Jeg har vært invitert til eksen og frua når de har hatt besøk fra hans familie, vi var tross alt i lag i 19 år. Alle sammen har i mange år feiret jul sammen og tidligere også ungenes bursdager og 17. mai. Nå er det vel egentlig bare julaften som er fast ettersom ungene er voksne, men det er koselig da.

I tillegg jobber eksen, bonusmora til ungene og jeg i samme bedrift, dog ikke på samme avdeling, men vi sees innimellom i jobbsammenheng. Heldigvis er ingen av våre nye spesielt sjalu av seg og det har de da heller ingen grunn til. :)

Lillemus skrev (3 timer siden):

Som adhoc ble jeg også sammen med faren til mine barn da vi var tenåringer og vi vokste fra hverandre og ble skilt da ungene var små. Begge fikk nye partnere i løpet av 2 år og det har gått helt fint. Jeg har vært invitert til eksen og frua når de har hatt besøk fra hans familie, vi var tross alt i lag i 19 år. Alle sammen har i mange år feiret jul sammen og tidligere også ungenes bursdager og 17. mai. Nå er det vel egentlig bare julaften som er fast ettersom ungene er voksne, men det er koselig da.

I tillegg jobber eksen, bonusmora til ungene og jeg i samme bedrift, dog ikke på samme avdeling, men vi sees innimellom i jobbsammenheng. Heldigvis er ingen av våre nye spesielt sjalu av seg og det har de da heller ingen grunn til. :)

Jeg skjønner det er lettere å besøke eksen når eksen har funnet ny pg etablert seg på nytt kontra singel. Han jeg dater er jo pr nå singel og det er eksen hans også. Blir han og meg et par og vi to besøker hans eks, har jeg absolutt ingenting imot . Da blir jo jeg også med. 

Men jeg har ikke noe jeg skulle sagt uansett, vi dater bare. Er mer redd han treffer andre damer. Han sier han har besøk ikveld av nabo og får da virkelig håpe han har av nabo :)

Jeg ser han har tinder enda, så håper ikke han chatter med andre. Såpass " redd" er jeg jo. Jeg har ikke slettet kontoen men jeg har ikke vært innom et sek etter jeg traff han. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg skjønner det er lettere å besøke eksen når eksen har funnet ny pg etablert seg på nytt kontra singel. Han jeg dater er jo pr nå singel og det er eksen hans også. Blir han og meg et par og vi to besøker hans eks, har jeg absolutt ingenting imot . Da blir jo jeg også med. 

Men jeg har ikke noe jeg skulle sagt uansett, vi dater bare. Er mer redd han treffer andre damer. Han sier han har besøk ikveld av nabo og får da virkelig håpe han har av nabo :)

Jeg ser han har tinder enda, så håper ikke han chatter med andre. Såpass " redd" er jeg jo. Jeg har ikke slettet kontoen men jeg har ikke vært innom et sek etter jeg traff han. 

Jeg synes det er lov å spørre om han treffer andre når dere har datet såpass mange ganger. Min kjøre og jeg møttes også på nettet og det var sånn typisk "ønsker et uforpliktende forhold", husker han hadde skrevet det i alle fall. Tredje eller fjerde gangen vi møttes var vi hjemme hos ham og jeg sa noe sånt om "Dette med uforpliktende forhold... Det hadde føltes veldig ubehagelig om du treffer andre damer nå også." Han forsikret meg umiddelbart om at det ikke var aktuelt på noen måte. :) Jeg smilte og spurte forsiktig:"Kan jeg kalle deg kjæresten min da?" Og det kunne jeg. :D❤️ 

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det er lov å spørre om han treffer andre når dere har datet såpass mange ganger. Min kjøre og jeg møttes også på nettet og det var sånn typisk "ønsker et uforpliktende forhold", husker han hadde skrevet det i alle fall. Tredje eller fjerde gangen vi møttes var vi hjemme hos ham og jeg sa noe sånt om "Dette med uforpliktende forhold... Det hadde føltes veldig ubehagelig om du treffer andre damer nå også." Han forsikret meg umiddelbart om at det ikke var aktuelt på noen måte. :) Jeg smilte og spurte forsiktig:"Kan jeg kalle deg kjæresten min da?" Og det kunne jeg. :D❤️ 

Åå så koselig 🥹🩷

Har så lyst å skrive å spørre nå, men redd det skal virke desperat. Vi har hatt det så avslappende til nå. 

Kan jeg skrive til han å spørre? 

Jeg ville fått dårlig samvittighet med å løte en annen en nå uten at vi har en avtale. Jeg lå hos han inatt og ville nok blitt skuffet om ei ny dame var der nå. Er du enig ? 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Åå så koselig 🥹🩷

Har så lyst å skrive å spørre nå, men redd det skal virke desperat. Vi har hatt det så avslappende til nå. 

Kan jeg skrive til han å spørre? 

Jeg ville fått dårlig samvittighet med å løte en annen en nå uten at vi har en avtale. Jeg lå hos han inatt og ville nok blitt skuffet om ei ny dame var der nå. Er du enig ? 

Jeg er helt enig med deg, jeg synes ikke man skal date flere samtidig. :) Dere har datet 7 ganger, da synes jeg i alle fall det er helt innafor å spørre litt om hva han tenker om sine følelser for deg. Men jeg synes ikke du skal gjøre det på melding nei, om man er over 20 år synes jeg man skal gjøre sånt ansikt til ansikt.

Lillemus skrev (41 minutter siden):

Jeg er helt enig med deg, jeg synes ikke man skal date flere samtidig. :) Dere har datet 7 ganger, da synes jeg i alle fall det er helt innafor å spørre litt om hva han tenker om sine følelser for deg. Men jeg synes ikke du skal gjøre det på melding nei, om man er over 20 år synes jeg man skal gjøre sånt ansikt til ansikt.

Sant det. Han har besøk av nabo nå og ikke åpnet på ei stund, er såklart litt redd om han er på date. Men holder meg for god til å spørre. Regner heller ikke med han er på overnattings hos eksen, da hadde det vært over og ut for meg altså 😄

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...