Gå til innhold

FU: Har du hytte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trykk liker på dette innlegget hvis du har hytte. Jeg har ikke hytte. 

Anonymkode: 57a4a...d6e

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Trykk liker på dette innlegget hvis du har hytte. Jeg har ikke hytte. 

Anonymkode: 57a4a...d6e

Har både hus, hytte, bil, båt, mc, hund og katt. Kone og barn. Alt på stell. Har du alt men mangler hytte?

Anonymkode: 66145...c24

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hytte. Og ikke vil jeg ha det.

Anonymkode: ef4dd...a44

Skrevet

Jeg har en bitte liten, moderne hytte en times kjøretur hjemmefra. 

Jobben har stor hytte på fjellet. Selv om vi er mange om beinet, blir det som regel en tur om vinteren og en tur om sommeren.

Ganske trist å se alle de store hyttene på fjellet som neste alltid står tomme. 

Nicklusheletida
Skrevet
E7H7 skrev (22 timer siden):

Jeg har en bitte liten, moderne hytte en times kjøretur hjemmefra. 

Jobben har stor hytte på fjellet. Selv om vi er mange om beinet, blir det som regel en tur om vinteren og en tur om sommeren.

Ganske trist å se alle de store hyttene på fjellet som neste alltid står tomme. 

Vi bruker hytta vår hele året og det ser jeg flere av hyttenaboene også gjør. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (Akkurat nå):

Vi bruker hytta vår hele året og det ser jeg flere av hyttenaboene også gjør. 

Så bra!

På Hafjell synes jeg mange flotte hytter sjelden er i bruk. 

Annonse

Skrevet

Ja, jeg har hytte.  Akkurat nå er den ene sønnen min der og han har vært der noen helger i vinter.

Nicklusheletida
Skrevet
E7H7 skrev (55 minutter siden):

Så bra!

På Hafjell synes jeg mange flotte hytter sjelden er i bruk. 

Ok, vi har til sammen 4 voksne barn som også bruker den. Det har vært en god investering. 

hattifnattus
Skrevet

Hadde, men dessverre måtte vi selge den da pappa døde for noen år siden og vi var 3 søstre hvorav to av oss bodde på andre siden av landet og den ene ville ha sin andel penger for den. 

Samboeren min har en hytte som vi er på hver sommer, men dessverre er det lang reisevei og den er ikke egnet for helårsbruk da den er dårlig isolert.

påskelilje
Skrevet

Vi har ikke noen tradisjonell hytte, men vi disponerer fritidshus både på Sørlandet og på Vestlandet. 

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke, og har ikke lyst på heller. Besteforeldrene mine hadde hytte nær ett kjent og stort alpinsenter. Det var innlagt strøm men ikke vann. Var der mye i oppveksten men det var best om vinteren å kjøre med dødsforakt ned bakkene på fjellet. 

Anonymkode: 4788f...3e3

Skrevet

Har hatt hytte i mitt tidligere liv, men nå har jeg ‘bare’ tilgang til hytte som mannen har arvet sammen med søsken. Det er fint å ha tilgang til hytte, men det er ikke like fint som å eie en selv/sammen med partner. 

Drømmeautomat
Skrevet

Nei, hytteliv er ikke noe for meg. Jeg vil heller bruke pengene på å reise nye steder og treffe nye mennesker.

Annonse

Skrevet
Drømmeautomat skrev (2 timer siden):

Nei, hytteliv er ikke noe for meg. Jeg vil heller bruke pengene på å reise nye steder og treffe nye mennesker.

Slik er jeg også. 

Har prøvd hytteliv. Blir som å være hjemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...