Gå til innhold

Tenk om jeg ikke blir frisk

Anbefalte innlegg

frosken skrev (2 timer siden):

Angsten for å ikke skulle bli bra igjen, har vel mest sannsynlig også vært tilstede i tidligere sykdomsperioder. Frykten for varig lidelse er ikke så uvanlig ved depresjoner. 

Ja, den angsten har vært der før også. Du har rett i det. Og jeg har blitt bra før. Likevel er det så vanskelig å stole på at det vil skje igjen. 

Anonymkode: cf6d3...9df

Fortsetter under...

Eva Sofie skrev (2 timer siden):

Ja, det er veldig vanlig. Min terapeut sier at terapi sjelden/aldri er en rett linje. Et steg til siden, tilbake eller stå stille en tid, før det går fremover igjen.

Ofte ser vi selv ikke vår egen endring/fremgang. Det kan være lettere for andre som observerer fra utsiden. Det er min erfaring, i hvert fall.

Får bare telle ned dagene til påsken er over. Så får jeg lufte det med lege/sykepleiere. Prøver å tenke det ikke kan bli verre enn nedtelling før behandling starta. 

15 minutes ago, AnonymBruker said:

Får bare telle ned dagene til påsken er over. Så får jeg lufte det med lege/sykepleiere. Prøver å tenke det ikke kan bli verre enn nedtelling før behandling starta. 

Er ikke dps bare et sted med downs syndrom da? Er det ikke bare de som fungerer veldig dårlig på nivå med downs som trenger en sykepleier å snakke med om alt mulig? 

Anonymkode: fee88...110

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er ikke dps bare et sted med downs syndrom da? Er det ikke bare de som fungerer veldig dårlig på nivå med downs som trenger en sykepleier å snakke med om alt mulig? 

Har du skoleferie? Mennesker med psykisk utviklingshemming et ikke de som bruker DPS mest. De har miljøarbeidertjeneste rundt seg.

Og du vet at Downs kommer i mange forskjellige grader? Noen er nok mer oppegående enn det virker som du er.

Anonymkode: 4d6dd...cc5

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Kan du utdype?

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette må jeg melde til admin!

Everybody skrev (51 minutter siden):

Dette må jeg melde til admin!

Er i mine øyne ikke noe å rapportere da vedkommende er nødt til å forstå dette selv. Dette ble sagt som en provokasjon, i den hensikt å skape reaksjoner. Det beste er å bare å gjespe, overse det, og gå videre :)

(Med mindre du tullet her da)

Vendi skrev (Akkurat nå):

Er i mine øyne ikke noe å rapportere da vedkommende er nødt til å forstå dette selv. Dette ble sagt som en provokasjon, i den hensikt å skape reaksjoner. Det beste er å bare å gjespe, overse det, og gå videre :)

(Med mindre du tullet her da)

Ja jeg bare tullet.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Men har du tenkt på om du blir frisk? Tenk på det du.

Anonymkode: 76903...660

Har tenkt lenge ar jeg sikkert blir frisk, men ettersom tida går blir jeg redd for at det ikke skjer. Selv om jeg er noe bedre. Høres ikke logisk ut, men sånn er det.

AnonymBruker
On 4/18/2025 at 4:30 PM, AnonymBruker said:

Copycat.

Anonymkode: 6ab57...82c

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...