Gå til innhold

Noen andre her som overspiser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg overspiser hele tida. Dag og natt går det i mat, snop, sjokolader, kaker, potetgull, kjeks. Handla for 3000 kr i bare mat og godt til påska.

Anonymkode: e6a63...467

Legger du ikke på deg da?

Anonymkode: 6d830...ba9

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg overspiser hele tida. Dag og natt går det i mat, snop, sjokolader, kaker, potetgull, kjeks. Handla for 3000 kr i bare mat og godt til påska.

Å, det hørtes veldig slitsomt ut. Jeg strever også ekstra i høytider, nå med marsipan og kvikklunsj og søtsaker. Går det i perioder eller har du det sånn hele tiden? Jeg har dårlige perioder men så kan det også gå bra lenge. 

Anonymkode: 49dde...f65

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er feit, så jeg overspiser sikkert. Jeg har ikke noen følelsesmessig storm rundt det. Jeg har slanket meg nesten 35 kg, men gått opp igjen 18kg.

Anonymkode: 9cb58...467

Jeg har slanket meg 30 men nå har jeg gått opp 8. Vil helst ikke at det skal bli mer 😔. Hva er din bmi, hvis du vil si det, da. 

Jeg spiser mye mer nå enn jeg gjorde før jeg leste i journalen fra dps at jeg er tynn. Alltid fått kommentarer på det, og folk som har sagt at jeg kan jo bare spise osv. Så har hatt kompleks forhold til kroppen. Føles uvanlig når alle skal kommentere det. Så da jeg leste i journalen at jeg er tynn, så rant mitt beger over. Og spiser mye mer enn før. Men vet ikke om jeg vil betegne det som overspising heller, men jeg spiser for å legge på meg 

Anonymkode: e5697...0a6

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har slanket meg 30 men nå har jeg gått opp 8. Vil helst ikke at det skal bli mer 😔. Hva er din bmi, hvis du vil si det, da. 

Jeg var nede rett under 30 etter slankingen. Hva den er nå vil jeg ikke vite.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Legger du ikke på deg da?

Anonymkode: 6d830...ba9

Jo men jeg bryr meg ikke lenger om vekta. I kveld spiste jeg en stor pizza, en boks med sjokoladepudding og vaniljesaus. Er ikke mett enda. Så spiser en pose med potetgull nå. Har og spist 2 store melkesjokoladeplater i dag, og en post med smågodt. Har en pose igjen til i morgen med smågodt igjen. Skal jo handle inn mer mat og snop på lørdag igjen. 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jo men jeg bryr meg ikke lenger om vekta. I kveld spiste jeg en stor pizza, en boks med sjokoladepudding og vaniljesaus. Er ikke mett enda. Så spiser en pose med potetgull nå. Har og spist 2 store melkesjokoladeplater i dag, og en post med smågodt. Har en pose igjen til i morgen med smågodt igjen. Skal jo handle inn mer mat og snop på lørdag igjen. 

Det er ikke lov til å beskrive selvskading her inne. 

Anonymkode: 80a97...6f0

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette høres jo trivelig ut. Men du bør slutte mens du enda kan gå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...