Gå til innhold

Cajsa (20) er lei av å frykte menn - Er norske menn virkelig så ille??

Anbefalte innlegg

Jeg spurte kona om akkurat dette for en god stund siden under #skullebarepratelitt debatten.

Hun sier hun nesten aldri har opplever sånt. Det forvirrer meg litt at folk har så forskjellig oppfatning av hvordan ting er. Det kommer kanskje an på hvor man bor og hvor man beveger seg. Jeg har to voksne søstre også. Vi diskuterer alt mulig så jeg tenker å spørre dem ved en anledning.

Derfor er det interessant å høre hva DOL-kvinner erfarer.

Jeg kan i alle fall love å si fra hvis noen jeg kjenner oppfører seg sånn. (Bli aggressive av avvisning, forfølger kvinner etc)

Endret av Grendel

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ja. Jævlig mange norske menn er creeps! Og det er ene og alene deres skyld! 

Anonymkode: a8ab8...26c

Og jævlig mange kvinner er også creeps

Hilsen kvinne 

Anonymkode: 1a463...448

AnonymBruker
Grendel skrev (52 minutter siden):

Jeg spurte kona om akkurat dette for en god stund siden under #skullebarepratelitt debatten.

Hun sier hun nesten aldri har opplever sånt. Det forvirrer meg litt at folk har så forskjellig oppfatning av hvordan ting er. Det kommer kanskje an på hvor man bor og hvor man beveger seg. Jeg har to voksne søstre også. Vi diskuterer alt mulig så jeg tenker å spørre dem ved en anledning.

Derfor er det interessant å høre hva DOL-kvinner erfarer.

Jeg kan i alle fall love å si fra hvis noen jeg kjenner oppfører seg sånn. (Bli aggressive av avvisning, forfølger kvinner etc)

Flaks for kona di. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Og jævlig mange kvinner er også creeps

Hilsen kvinne 

Du blir utsatt for overgrep og uønsket seksuell oppmerksomhet av dem?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Du blir utsatt for overgrep og uønsket seksuell oppmerksomhet av dem?

Vet mange menn har opplevde det ja. Men de tør ikke å si ifra. Det skal liksom være greit når det går den veien. De skal bare finne seg i, og tie.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vet mange menn har opplevde det ja. Men de tør ikke å si ifra. Det skal liksom være greit når det går den veien. De skal bare finne seg i, og tie.

De får si fra. Det er ikke greit. Men statistikken sier altså noe helt annet og den lyver ikke akkurat. Jeg legge merke til alle her som skal snakke vekk hva jenta i første innlegg sier. Dere er faen meg like håpløse nesten hele bunten selv. 

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For pene jenter så er det nok sånn. De som er mer i retning av grå mus opplever nok ikke dette like hyppig og selvfølgelig ikke kjenne seg igjen i det.

Anonymkode: 23119...970

Jeg har opplevd at en halvveis kjendismann har kommet bort til meg foran bardisken og fortalt meg at jeg var for stygg til å være der. Ingenting mer. Bare det. Jeg sto i kø for å kjøpe drikke. 

psykedeliker
Sokk skrev (1 minutt siden):

Jeg har opplevd at en halvveis kjendismann har kommet bort til meg foran bardisken og fortalt meg at jeg var for stygg til å være der.

Han hadde nok lest på pickupartist.no at det fungerer som sjekketriks. Og det gjør det jo - i ca 1 av 100 tilfeller.

psykedeliker skrev (29 minutter siden):

Han hadde nok lest på pickupartist.no at det fungerer som sjekketriks. Og det gjør det jo - i ca 1 av 100 tilfeller.

Men han prøvde ikke å sjekke. Han fulgte ikke opp med noe kontaktforsøk. Han var bare guffen 100%.

psykedeliker
Sokk skrev (1 minutt siden):

Han fulgte ikke opp med noe kontaktforsøk.

Nei, det er du som skal ta neste steget, ifølge dét manuset. Trodde du visste slikt, du som er så god på manus ellers. 😉

Sokk skrev (6 timer siden):

Jeg har opplevd at en halvveis kjendismann har kommet bort til meg foran bardisken og fortalt meg at jeg var for stygg til å være der. Ingenting mer. Bare det. Jeg sto i kø for å kjøpe drikke. 

Noen liker å være drittsekker. Jeg aner ikke hva de får ut av det 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...