Gå til innhold

Kunne ikke kjenne om han kom inni meg idag? Er det vanlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis kjenner jeg det pumper på en måte, denne gangen da han tok meg i "doggy" kjente jeg ikke han kom. Men han dro den ut så regner med det. 😅 

Ikke rant det noe ut heller. Kan sæden ligge der inni lenge ? 

Har dere merket det samme noen gang? 

Anonymkode: 38d1b...ba8

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 15.38):

Vanligvis kjenner jeg det pumper på en måte, denne gangen da han tok meg i "doggy" kjente jeg ikke han kom. Men han dro den ut så regner med det. 😅 

Ikke rant det noe ut heller. Kan sæden ligge der inni lenge ? 

Har dere merket det samme noen gang? 

Ekspander  

Min eks var så steinansikt at jeg ikke ante at han kom før han trakk seg ut igjen og jeg forsto at vi var ferdige. Kunne ikke kjenne det heller, jeg lurte alltid veldig mye på om/når han skulle komme.

Hvis dere har hatt mye sex kanskje det ikke kom så mye denne gangen? Det kan også hende at han mistet ereksjonen, eller merket at det ikke ville gå, så han bare ga opp.

Jeg synes seriøst menn burde ta ansvar og kommunisere bittelitt så man skjønner om de kommer.

Jeg har opplevd litt sædlukt i trusa dagen derpå, så jeg antar det kan ta litt tid før alt renner ut / blir borte. 

Anonymkode: 21372...c2f

AnonymBruker
Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 16.07):

Min eks var så steinansikt at jeg ikke ante at han kom før han trakk seg ut igjen og jeg forsto at vi var ferdige. Kunne ikke kjenne det heller, jeg lurte alltid veldig mye på om/når han skulle komme.

Hvis dere har hatt mye sex kanskje det ikke kom så mye denne gangen? Det kan også hende at han mistet ereksjonen, eller merket at det ikke ville gå, så han bare ga opp.

Jeg synes seriøst menn burde ta ansvar og kommunisere bittelitt så man skjønner om de kommer.

Jeg har opplevd litt sædlukt i trusa dagen derpå, så jeg antar det kan ta litt tid før alt renner ut / blir borte. 

Ekspander  

Jeg merket på løpeturen etterpå at det kom sigenende ut, men spurte han etterpå og han skrev " Husker du ikke det? 😂 ja du burde ta pilllen" . Han hadde vel ikke løyet å seg orgasme? 

Kanskje pinlig for de om de ikke kommer så later de kanskje som ? 🤭

AnonymBruker
Skrevet

Enig, er litt greit for oss om de kommer eller ikke. Kanskje litt skuffende om de later som og ingenting skjer. 

AnonymBruker
Skrevet

Menn kan og fake orgasmer. Har gjort det selv.

Anonymkode: 21299...584

AnonymBruker
Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 20.24):

Jeg merket på løpeturen etterpå at det kom sigenende ut, men spurte han etterpå og han skrev " Husker du ikke det? 😂 ja du burde ta pilllen" . Han hadde vel ikke løyet å seg orgasme? 

Kanskje pinlig for de om de ikke kommer så later de kanskje som ? 🤭

Ekspander  

Det er vel ingenting som tilsier at han lyver?

Er det angrepille dere snakker om? Angrepille er bare et nødprevensjonsmiddel, kanskje du skal tenke litt på andre muligheter for sikker prevensjon?

Annonse

AnonymBruker
Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 20.48):

Det er vel ingenting som tilsier at han lyver?

Er det angrepille dere snakker om? Angrepille er bare et nødprevensjonsmiddel, kanskje du skal tenke litt på andre muligheter for sikker prevensjon?

Ekspander  

AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 20.43):

Menn kan og fake orgasmer. Har gjort det selv.

Anonymkode: 21299...584

Ekspander  

Tror ikke han faket når jeg tok en løpetur og jeg ble klissvåt i trusa. Det kom bare ut en time senere. For all del, han kan ha faket. 

Han skrev at han kom inni. Så rart å lyve. 

Jeg er i bytting av pille, så spurte han om det var vits i å a mini pillen. Det var da ha skrev at jeg måtte ta pilla 😉

Skrevet

Uansett: Let it go.

Hvis han faket (usannsynlig) så er det ikke fordi han ønsker at hans manglende utløsning skulle bli en stor sak. Det trenger ikke være en stor grunn til det. Kansje han hadde orgasme rett før f.eks.....

AnonymBruker
Skrevet
  Grendel skrev (På 20.4.2025 den 22.25):

Uansett: Let it go.

Hvis han faket (usannsynlig) så er det ikke fordi han ønsker at hans manglende utløsning skulle bli en stor sak. Det trenger ikke være en stor grunn til det. Kansje han hadde orgasme rett før f.eks.....

Ekspander  

Mulig😄 Han var iallefall lysten. Vi er i en god dating fase, hann virker veldig ivrig. 

AnonymBruker
Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 23.41):

Mulig😄 Han var iallefall lysten. Vi er i en god dating fase, hann virker veldig ivrig. 

Ekspander  

Skulle stå han 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...