Gå til innhold

Banker på om natten med barn hjemme

Anbefalte innlegg

Mine tvillinger p 14 ble våkne inatt av banking på døren. Jeg som alenemor hørte ingenting før hunnene datteren kom løpende. Hun hørte skritt og banking på døren. Jeg fikk roet de litt og turte selv ikke gå ned, kl var 03 10. Aner iag ikke hvem det var men de holdt det gående i 20 minutter, jeg ringte 112 så redd jeg etterhvert ble. Er det innafor? 

Anonymkode: 27a9b...910

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/491684-banker-p%C3%A5-om-natten-med-barn-hjemme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, AnonymBruker said:

Mine tvillinger p 14 ble våkne inatt av banking på døren. Jeg som alenemor hørte ingenting før hunnene datteren kom løpende. Hun hørte skritt og banking på døren. Jeg fikk roet de litt og turte selv ikke gå ned, kl var 03 10. Aner iag ikke hvem det var men de holdt det gående i 20 minutter, jeg ringte 112 så redd jeg etterhvert ble. Er det innafor? 

Det er innafor.

Anonymkode: cd163...005

En gang jeg ringte 112 fordi en gikk bananas på døren min klokka 3 på natten så fikk jeg beskjed av politidamen om å lukke opp døren og si at han hadde kommet til feil dør/hus.

Skulle jeg gjort det? Var det feigt å ikke gjøre det? Jeg kunne ikke vite om det var et innbruddsforsøk eller et ransforsøk, noe jeg trodde det var.

Everybody skrev (7 timer siden):

En gang jeg ringte 112 fordi en gikk bananas på døren min klokka 3 på natten så fikk jeg beskjed av politidamen om å lukke opp døren og si at han hadde kommet til feil dør/hus.

Skulle jeg gjort det? Var det feigt å ikke gjøre det? Jeg kunne ikke vite om det var et innbruddsforsøk eller et ransforsøk, noe jeg trodde det var.

Nei, det skulle du ikke gjort, ikke feigt i det hele tatt. Utrolig at politiet kan foreslå noe sånt! 

Annonse

AnonymBruker
Osten skrev (12 timer siden):

Nei, det skulle du ikke gjort, ikke feigt i det hele tatt. Utrolig at politiet kan foreslå noe sånt! 

Jeg hadde politiet på tråden hele tiden. Han ba meg også åpne døren. Men jeg er redd for knivstikk pg skudd så nei. Jeg og barna gjemte oss.. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...