Gå til innhold

Dere menn: Hvordan vite om en mann er interessert eller kun vil ha sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sist vi var sammen dro vi på stranden og lå inntil hverandre å pratet og koste oss. Umulig å si om han er betatt ...

Kan dere f.eks. møtes på cafe eller en gåtur uten at det innebærer sex? 

AnonymBruker
Skrevet
cilie skrev (11 minutter siden):

Kan dere f.eks. møtes på cafe eller en gåtur uten at det innebærer sex? 

Ja vi tok en gåtur og strandtur sist uten sex. Det likte jeg. Blir usikker når det må bli sex hver gang. 

Høres dette lovende ut ? 

Anonymkode: 647ee...08d

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (2 timer siden):

Det kan virke litt masete å avkreve et svar på om han vil ha et seriøst forhold helt i startfasen. Det er ikke sikkert han vet svarer selv.

Det tar tid å bli kjent og finne ut om man har en fremtid sammen.

Eller sagt mer i din ånd: En måling vil alltid påvirke systemet man måler. 

Det som er kjedelig er å kaste bort mye tid,håp og tanker om han ikke vil mer. 

Jeg håper han tar initiativ til neste treff. (Regner med det) 

Selfølgelig skal man brukstid, kjempeviktig ☺️

Skrevet

Hva vilke du selv svart dersom han spurte, og hvorfor? 

AnonymBruker
Skrevet
Kayia skrev (6 timer siden):

Hva vilke du selv svart dersom han spurte, og hvorfor? 

Om jeg er interessert i han eller kun sex? 

Jeg skjønner man må bruke tid for å vite om det er den personen jeg vil ha. Men for med tar det ikke lang tid for å se om dette er en mann jeg kunne levd med eller ikke. Dette er nok en jeg kunne tatt et steg videre med ja. 

Jeg har erfart at menn mange ganger ikke vil ha damer i et forhold som er lett tilgjengelig for sex. Har selv vært elskerinne til et par single menn, men de valgte ikke meg som kjæreste - selvom tiltrekningen var enorm. Vi var venner også, så forstår ikke at jeg ikke kunne være den potensiale. 

Skjønner? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja vi tok en gåtur og strandtur sist uten sex. Det likte jeg. Blir usikker når det må bli sex hver gang. 

Høres dette lovende ut ? 

Ja, hvis det gjøres annet enn å møtes for «å ligge» og kommunikasjonen er god og dreier seg om annet, høres det ut som noe «mer.» Samtidig er det nok viktig å ikke stresse for mye i starten, så lenge det utvikler seg til en relasjon utover sex. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det som er kjedelig er å kaste bort mye tid,håp og tanker om han ikke vil mer. 

Jeg håper han tar initiativ til neste treff. (Regner med det) 

Selfølgelig skal man brukstid, kjempeviktig ☺️

Jeg forstår bekymringen. Det er jo kjipt hvis han faktisk vet at han ikke ønsker noe seriøst, men fortsetter å møte deg for bare for sex.

Det går an å spørre etterhvert. Det er helt naturlig å spørre om dere offisielt er "sammen" som en start.

Senere er det flere trinn: Fortelle venner, møte familien, ta opp lån.....litt tidlig kanskje.

AnonymBruker
Skrevet
cilie skrev (2 timer siden):

Ja, hvis det gjøres annet enn å møtes for «å ligge» og kommunikasjonen er god og dreier seg om annet, høres det ut som noe «mer.» Samtidig er det nok viktig å ikke stresse for mye i starten, så lenge det utvikler seg til en relasjon utover sex. 

Takk for innspill 😉 

Han er ganske kåt i mld, å skriver gjerne at han savner kosen med meg. Er akkurat sånn jeg frykter, men samtidig må det være lov å ha lyst på daten og være tiltrukket. Er jo normalt å krible littni magen av folk man liker ☺️

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (2 timer siden):

Jeg forstår bekymringen. Det er jo kjipt hvis han faktisk vet at han ikke ønsker noe seriøst, men fortsetter å møte deg for bare for sex.

Det går an å spørre etterhvert. Det er helt naturlig å spørre om dere offisielt er "sammen" som en start.

Senere er det flere trinn: Fortelle venner, møte familien, ta opp lån.....litt tidlig kanskje.

Nettopp, du skjønner det du. 

Er ikke det at jeg forventer at han skal være forelsket i meg, men jeg har blitt utnyttet og sterkt såret pga kun sexrelaterte forhold. 

Derfor ønsker jeg ikke å kaste bort tiden med han om han vil ha uforpliktende, eller kun villa sex med meg så hjem. Skal se neste gang hvor lenge han blir eller hvor lenge han faktisk vil ha meg der. Hva vi finner på og ikke bare henger inne. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke mye sex er bare negativt. Ofte er det jo mye sex når man er forelsket. Slik har det vært i mine forhold. Men du har jo ingen garanti for at han kanskje bare er veldig kåt alltid.

Anonymkode: 92eae...b84

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg tror ikke mye sex er bare negativt. Ofte er det jo mye sex når man er forelsket. Slik har det vært i mine forhold. Men du har jo ingen garanti for at han kanskje bare er veldig kåt alltid.

Anonymkode: 92eae...b84

Er det jeg ikke vet.... håper jeg ser at han vil være mye med meg til uka. Jeg er veldig spent...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...