Gå til innhold

Jeg er ferdig med norsk tipping

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har brukt ca 1500 kroner i måneden i flere år. Ikke i nærheten til å vinne noe som helst. Skulle gjerne heller hatt de pengene. Det er ikke en gang spennende lenger. Kanskj halve Norge spiller Lotto, selv med superlette blir det nesten umulig å vinne. Pleide å si til meg selv at spiller man ikke vinner man absolutt ikke. Men det gjør man vel strengt tatt ikke ellers heller. Dessuten får store mengder av midlene til gode formål, reklame og drift. De sier du vinner i gjennomsnitt 40% av det du satser. Det har ikke jeg merker noe ting til. Det meste jeg har vunnet er 2599 i joker. Nei nå er det slutt, jeg gidder ikke mer. 50-70000 har jeg kaster bort på dette.

Anonymkode: eabad...4bd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/491703-jeg-er-ferdig-med-norsk-tipping/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å tippe jevnlig er jo som å betale frivillig skatt. Det er jo bare ca. halve innsatsen som går til gevinster, og sjansen for å vinne er som kjent liten.

Man kan jo ha glede av spenningen ved å ha en kupong inne, men det behøver jo ikke koste 1500 i måneden.

stjernestøv skrev (1 time siden):

Burde være ferdig jeg og, bruker mer enn deg og kunne ha spart de pengene. Jeg skammer meg men håper jo på å vinne men det går mest i tap. 

Bruker du mer enn 1500 hver måned på tipping? 🫢 Da bør du helst ha veldig god økonomi. Mener du har sagt du røyker også, da kan fort store deler av månedsutbetalingene gå til røyk og tipping :o. Det positive for andre enn deg selv er at det blir mye penger i statskassen av sånt.

Annonse

stjernestøv
Ekstra skrev (1 minutt siden):

Bruker du mer enn 1500 hver måned på tipping? 🫢 Da bør du helst ha veldig god økonomi. Mener du har sagt du røyker også, da kan fort store deler av månedsutbetalingene gå til røyk og tipping :o. Det positive for andre enn deg selv er at det blir mye penger i statskassen av sånt.

Ja mye går til røyk og tipping dessverre 😮 Har prøvd å stoppe med tippingen men er hekta, det er de spillene som ruller rundt. 

AnonymBruker
Everybody skrev (1 time siden):

Hvem er alle disse lottomillionærene? Hver uke vinner folk millioner og to ganger i året er det supertrekning hvor det er over 50 som vinner 1 million.

Det er da 5 stk som vant en million i supertrekningen i går som bodde i Oslo. Hvis man antar 40% av Oslo sin befolkning hadde spilt så vil det gi en sjangser på litt over en pr 100000 spillere. Det er ikke sannsynlig å vinne da. Og dette er en av de 4 gangene i året man har supertrekning, som gir ekstra ‘store sjanser’. På en vanlig lørdag er det da kanskje sjangse på å vinne førstepremien .på en av 600000. Jeg har funnet ut det blir for dumt å jage dette..

Anonymkode: eabad...4bd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...