Gå til innhold

17 mai plagg. Hvilke klær skal dere damer gå i?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
påskelilje skrev (8 minutter siden):

Jeg planlegger å gå i bunaden. Den er trang,  men jeg har aldri opplevd at den ikke har gått på meg.

Heldige dere som har bunad. Min arvet tantebarnet mitt, den passer henne bedre enn meg. Men finnes heldigvis fine kjoler og skjørt å pynte seg med. 

Anonymkode: 684c6...436

Bunaden får nok henge pent der den henger - som hos så mange andre så har også min krympet. ;) Hva antrekket blir aner jeg ikke, det kan jo bli 3 grader og sludd og det kan bli 20 grader og stekende sol, så vi får se når dagen kommer. :)

påskelilje
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Heldige dere som har bunad. Min arvet tantebarnet mitt, den passer henne bedre enn meg. Men finnes heldigvis fine kjoler og skjørt å pynte seg med. 

Anonymkode: 684c6...436

Jeg er veldig glad i den. Jeg fikk den av mine foreldre da jeg var 23 år. Den var betraktelig romsligere da 😁 Men som sagt, jeg skal få den på meg i år og 😁

Når det er sagt, så er det som du sier, mange fine kjoler en kan bruke!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...