Gå til innhold

Kaster du papirer med personnummeret ditt i søpla?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

River det i stykker. Men veldig nøye er jeg ikke. Det er ikke så mye man får gjort kun med personnummer i dag. Men har bankid og alt lagret på mobilen, så blir den stjålet har de all info de trenger. Ikke nevneverdig redd for å bli utnyttet på den måten. Har mistet bankkortet mitt, sperret det så fort jeg la merke til det. Og da har jeg gjort mitt. Blir det da misbrukt er det banken som må stå for tapet.

Anonymkode: 846f0...386

AnonymBruker

Jeg kastet masse gamle regninger og annet med privat info i papircontaineren en gang. Man kunne funnet ut masse om meg hvis man var interessert. Hørte aldri noe fra noen. Vet ikke om jeg ville gjort det igjen, trolig ikke. 

Anonymkode: 2c619...29a

Jeg river alt sånt i bittesmå biter.

Hadde en nabo en gang som fortalte at hun gikk i søpla for å finne noe negativt om en annen nabo. Trudde øra skulle ha ramla av da hun sa det... da er en ikke helt god....  Etter dette så tar jeg av navnelapper på alle tomme medisinesker. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...