Gå til innhold

Er du villig til selv å kjempe på fronten i Ukraina, eller sende dine barn, for å jage Russland ut?

Anbefalte innlegg

1 minute ago, AnonymBruker said:

Alt jeg "ønsker", er at de som ofrer seg og kriger for landet (el.l.) hylles, og de som nektes/gjør andre skadelig ting, skamlegges.

F.eks, stridsdyktige ukrainske menn som drar til Norge, isteden for å krige for landet sitt, må skamlegges (og nektes å komme hit for øvrig)

Er det slemt, ja, men er det mindre slemt å la Ukraina tape krigen og Russland vinne ?

Det er du som ønsker diktator Putin etc, skal få mer landområder og flere folk å undertrykke.

DU ønsker deg "frihet", men det du gjør er å sørge for at frihetene forsvinner steg for steg, jakten på det perfekte gjør at du vil ende med ingenting. 

Putin kommer ikke til å gi deg frihet frøken, i den virkelige verden må en forholde seg til onde folk med onde intensjoner, ikke bare stikke hodet is anden og snakke om frihet dagen lang. Putin gir blaffen i hva du sier eller føler.

Anonymkode: 7899b...71f

Har du tenkt å melde deg frivillig?

Anonymkode: 2eb1e...52b

Fortsetter under...

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Er det slemt, ja, men er det mindre slemt å la Ukraina tape krigen og Russland vinne ?

Ukraina kommer ikke til å vinne om ikke NATO sender en halv million soldater inn og jager russerne ut. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du tenkt å melde deg frivillig?

Spørs, hvilken belønning vil du gi meg dersom jeg kommer tilbake i live ? Ingenting ? 

1 minute ago, AnonymBruker said:

Spørs, hvilken belønning vil du gi meg dersom jeg kommer tilbake i live ? Ingenting ? 

En fremtid fri for russisk aggresjon?

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Alt jeg "ønsker", er at de som ofrer seg og kriger for landet (el.l.) hylles, og de som nektes/gjør andre skadelig ting, skamlegges.

F.eks, stridsdyktige ukrainske menn som drar til Norge, isteden for å krige for landet sitt, må skamlegges (og nektes å komme hit for øvrig)

Det er du som ønsker diktator Putin etc, skal få mer landområder og flere folk å undertrykke.

DU ønsker deg "frihet", men det du gjør er å sørge for at frihetene forsvinner steg for steg, jakten på det perfekte gjør at du vil ende med ingenting. 

Putin kommer ikke til å gi deg frihet frøken, i den virkelige verden må en forholde seg til onde folk med onde intensjoner, ikke bare stikke hodet is anden og snakke om frihet dagen lang. Putin gir blaffen i hva du sier eller føler.

Helt enig, Putin et farlig og vil en gang i fremtiden  angripe Norge, det bryr ikke enkelte seg noe om. De tenker bare i nuet og er egoister. Putin er livsfarlig. 

Nicklusheletida
erik123 skrev (14 minutter siden):

Helt enig, Putin et farlig og vil en gang i fremtiden  angripe Norge, det bryr ikke enkelte seg noe om. De tenker bare i nuet og er egoister. Putin er livsfarlig. 

Purin er 72 år og skal heldigvis ikke leve evig. 

Annonse

Everybody skrev (10 timer siden):

Han er over den russiske gjennomsnittsalderen for menn.

Håper han stryker med raskt nå. Men de som overtar er vel ikke bedre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...