Gå til innhold

Er du villig til selv å kjempe på fronten i Ukraina, eller sende dine barn, for å jage Russland ut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 minutes ago, erik123 said:

Det er vel du for feig til å gjøre. 

Det er du som er stor i kjeften her. Anklager andre for å være egoister og feige mens du selv ikke gjør noe. Ta deg sammen!

Anonymkode: 2eb1e...52b

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er du som er stor i kjeften her. Anklager andre for å være egoister og feige mens du selv ikke gjør noe. Ta deg sammen!

Hva vet du om det? Du er en feiging.. Jeg gjør mye. Støtter Ukraina i alt jeg gjør. Jeg hater  fascister. Ukraina  vinner krigen og kaster  ut svina. 

AnonymBruker
erik123 skrev (3 minutter siden):

Hva vet du om det? Du er en feiging.. Jeg gjør mye. Støtter Ukraina i alt jeg gjør. Jeg hater  fascister. Ukraina  vinner krigen og kaster  ut svina. 

Hva er IQ-scoren din egentlig? Det har jeg lurt på en stund. 

Anonymkode: 00876...a6f

AnonymBruker
16 minutes ago, erik123 said:

Hvordan støtter du Ukraina i alt du gjør?

Annonse

Nicklusheletida
Ekstra skrev (9 timer siden):

Jeg kan egentlig ikke tenke meg den sak jeg ville være villig til å sende mine barn i krig for. Egoistisk? Ja, kanskje.

Nei, aldri i verden. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var dette nødvendig da?

Anonymkode: 9ac80...080

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Var dette nødvendig da?

Anonymkode: 9ac80...080

Det er et betimelig spørsmål. Vedkommende er heller ikke så fin og snill mot andre brukere selv. 

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nå gjør du igjen et regelbrudd. Du bør kastes ut. 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er et betimelig spørsmål. Vedkommende er heller ikke så fin og snill mot andre brukere selv. 

Du er et troll og mobber folk på forumet her. Og spørre om IQ er langt over grensen..

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ser ut som @erik123 er enig i det siden han likte kommentaren.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...