Gå til innhold

Bør de som ble sammen med tyske soldater under krigen, få

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nachnoo skrev (51 minutter siden):

Ja. absolutt.

Du lager et land hvor menna gir blaffen i landet, kvinners fulle frihet til (bla.a) å ligge med nazister som invaderer oss betyr bare at mannfolket vil se det og si greit da bruker jeg min frihet til å ikke ofre meg for landet heller og bare gjøre det som er best for meg selv også.

Og det høres kanskje flott ut på overflaten, full 100% frihet for både menn og kvinner, hva kan gå galt da lizzom, problemet er, Norge og vesten var så flott steder, fordi folk både menn og kvinner ofret seg for landet/(mennene ofte for kvinnene). Og resultatet ser vi jo nå, ingen bryr seg om landets (fremtid), kvinner gjør sin greie, og mennene ser det og gjør sin greie tilbake, og vi går i rekordfart mot kollapsen

Ta innvandring f.eks, mannfolket har bare droppet det helt, i gamle dager ville mannfolket si rett ut, nei disse islam greiene vil jeg ikke ha her i Norge, er ikke noe å diskutere engang, de var det en i dag ville kalt "rasister", men dagens menn har sett at det er ingen vits, de sier yes få muslimene hit og la norskfødte jenter gå med laken offentlig og fylle opp psykiatriplassene med barnemishandlingen de utsettes for, for det er berikende mangfold, YEES. hipp hurra fremskritt, progress, også vifter de 17. mai flagget for å få annerkjennelse for hvor "nasjonalistiske" de er mens de egentlig bryr seg 0 om landets fremtid, og bare søker personlig gevinst på kort sikt.

Mannfolket har klokket helt ut, de bryr seg ikke om landets fremtid og alt er bare blitt et spill og om å berike seg selv. Og resultatet blir Oslo Øst, Rinkeby, London, etc. Det er ingen suksesshistorie, det er som kommunismen, høres flott ut helt på overflaten "frihet til å ligge med nazister som invaderer oss, frihet til alt", men om en tenker seg litt om og hva resultatet av slikt blir, må alle med IQ>70 forstå, nei det går ikke. På lang sikt går det ikke. Full frihet går ikke selv på seksualfronten. Dessverre.

Anonymkode: d7349...258

32 minutes ago, AnonymBruker said:

Mannfolket har klokket helt ut, de bryr seg ikke om landets fremtid og alt er bare blitt et spill og om å berike seg selv. Og resultatet blir Oslo Øst, Rinkeby, London, etc. Det er ingen suksesshistorie, det er som kommunismen, høres flott ut helt på overflaten "frihet til å ligge med nazister som invaderer oss, frihet til alt", men om en tenker seg litt om og hva resultatet av slikt blir, må alle med IQ>70 forstå, nei det går ikke. På lang sikt går det ikke. Full frihet går ikke selv på seksualfronten. Dessverre.

Hva gjør du egentlig selv for å sikre landets fremtid? Sitter du bare og klager på nettet, eller har du faktisk tenkt å løfte en finger? Hvis du virkelig mener alvor, burde du vel allerede ha funnet deg en stolt, arisk kone og startet produksjonen – ti barn minst, ikke sant? Eller er det lettere å drømme om gamle glansdager enn å faktisk bygge fremtiden selv? Landet reiser seg ikke på nostalgi alene, kompis. Enten tar du ansvar, eller så blir du en fotnote.

Anonymkode: 04ed8...5b7

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva gjør du egentlig selv for å sikre landets fremtid?

Kan du ikke komme med motargumenter, heller en ad hominem greier?

Hvorfor mener du at landssvik skal være bra, så lenge kvinner utfører det? Og hva tror du konsekvensene av det blir, hva vil det gjøre med mennenes moral om du får viljen din oppfylt, tror du ?

Prøv å lat som du er mann for 1 minutt, og kom med argumenter logikk fakta, ikke følelser ;) 

Annonse

7 minutes ago, AnonymBruker said:

Kan du ikke komme med motargumenter, heller en ad hominem greier?

Hvorfor mener du at landssvik skal være bra, så lenge kvinner utfører det?

Fint. La oss bruke det du etterspør: logikk, fakta – ikke føleri.

Først: Å kalle det "landssvik" når kvinner gjør valg du personlig ikke liker, er fullstendig meningsløst. "Landssvik" har en definisjon: det innebærer å jobbe for fremmede makter mot sitt eget lands interesser. Å velge ektefelle, livsstil eller familieform er personlig frihet, ikke forræderi. 

Hva gjelder menns moral: Hvis din maskulinitet er så skjør at den sprekker av at kvinner tar egne valg, så ligger problemet kanskje i mannen – ikke kvinnen. Virkelige menn lar seg ikke knekke av at verden er komplisert. De bygger, kjemper og vinner på egne premisser.

Og hvis du virkelig vil sikre menns "moral", kanskje start med å kreve mer av menn selv – styrke, ansvar, visjon – i stedet for å tute ut at verden er urettferdig fordi kvinner ikke oppfører seg som du ønsker.

Følelser? De er det du som sitter og raser ut med. Jeg gir deg fakta: Frihet, ansvar, realiteter. Tar du dem, eller løper du tilbake til offerrollen?

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg gir deg fakta: Frihet, ansvar, realiteter. Tar du dem, eller løper du tilbake til offerrollen?

Hvilket ansvar har kvinner mener du ? For meg høres det ut som at din ideologi er at kvinner skal ha frihet, mens menn skal ha ansvar for å sikre din frihet. Det høres ut som en dårlig deal for mannfolket, men bra for deg da, om du klarer å få lurt menna med på den greia...

Og hva skjer om Ukrainske menn bruker friheten sin til å ikke gå å dø for landet sitt ? Da vinner russerne, er det bra ?

Din ideologi er at menn skal ta ansvar, kvinner ha frihet og nyte livet, og klager menna (eller bare nekter å adlyde) så dyrker de offer-rollen.

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hvis din maskulinitet er så skjør at den sprekker av at kvinner tar "egne valg"

Jeg sier bare hvordan ting ER, du kan godt mene at (menn)esker bør være annerledes enn de er, og i en eventyrverden som var slik så flott, problemet er vi lever i den virkelige verden. Ingen menn gidder å kjempe for deg, hvis du viser takknemligheten ved å ligge med fienden samtidig. Det er bare Fakta. Betyr det at menn er skjøre "umaskuline" whatever, samme for meg helt irrelevant hva du mener om fakta, jeg sier bare fakta er fakta, og en må forholde seg til fakta, og ta konsekvensene av fakta. 

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

kvinner tar egne valg

Hvis kvinner tar "egne valg" om å ligge med tyskerne, så tar menna "egne valg" om å ikke bekjempe tyskerne for dere.

Men egne valg rammer andre, nemlig landets fremtidige populasjon. Med din ideologi ville tyskerne vunnet. Og derfor mener jeg det er en dårlig ideologi. Men som du vet, var ikke din ideologi dominerende på den tiden, derfor ble tysker"jentene" behandlet "dårlig", og mange menn kjempet, og vi vant krigen.

Vi vant fordi folk ikke var indoktrinert av din ideologi på den tiden. 

Men du vil ha fordelen av å "vinne" samtidig som du vil pushe en ideologi som garanterer "tap", du vil ha i pose og sekk, noe som er typisk kvinne-logikk forøvrig. Men verden bryr seg ikke om dine følelser og hvordan du mener alle mennesker bør oppføre seg. 

Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Jeg synes ikke det er rart at det ble represalier når man blir sammen med fienden under en krig og okkupasjon. Jeg synes synd på barna deres da, de var uskyldige.

De fleste tyske soldater var her fordi de måtte. De var snille, oppførte seg som gentlemen og kunne faktisk gjøre så en familie overlevde da de hadde tilgang på mat. Det var tyske soldater som motarbeidet eget regime. De trodde de kom til ett land som hadde gitt de tillatelse. De fikk sjokk når de kom og forstod at de okkuperte ett land.

Ett individ er ingen fiende. 

Anonymkode: 20d34...799

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...