Gå til innhold

Ville dere blitt usikker på daten i dette tilfelle?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (7 minutter siden):

Altså er det avklart at han mener dere "kun dater". Han virker ikke like seriøs som deg.

Nå har dere holdt på en stund. Jeg synes det går an å ta en prat om hva slags forhold dere har. Er dere "eksklusive" for eksempel? 

Jeg prøver men får bare litt sånn jatting tilbake, han skifter fort tema for å gjøre stemninga hyggeligere. Jeg spurte igår på mld om det var kun oss, da skrev " Ja det er det sexy". Er så diffust drar. Føler jeg nå fortjener å finne kjærligheten. Har hatt utallige dårlige dater, eksen gjennom 10år var utro. Dette har jeg aldri nevnt til han, har bare vist min tålmodige, gode side. Innerst inne holder jeg på å sprekke. Er så redd for å bli såret,  igjen. 

Anonymkode: 804b3...215

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg prøver men får bare litt sånn jatting tilbake, han skifter fort tema for å gjøre stemninga hyggeligere. Jeg spurte igår på mld om det var kun oss, da skrev " Ja det er det sexy". Er så diffust drar. Føler jeg nå fortjener å finne kjærligheten. Har hatt utallige dårlige dater, eksen gjennom 10år var utro. Dette har jeg aldri nevnt til han, har bare vist min tålmodige, gode side. Innerst inne holder jeg på å sprekke. Er så redd for å bli såret,  igjen. 

Er det et mønster å stoppe opp ved litt ustabile, flyktige typer?

Anonymkode: e0732...7fe

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er så redd for å bli såret,  igjen. 

Da må du slutte å sette deg selv i slike sårbare situasjoner som du gjør her.

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Han gidder ikke engang slette Tinder… just saying… På tide TS gjør seg litt kostbar ovenfor denne karen.

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (2 timer siden):

Han gidder ikke engang slette Tinder… just saying… På tide TS gjør seg litt kostbar ovenfor denne karen.

Okay... skal jeg slutte å sende snap til han, ringe han? La han ta initiativet nå? 

Worriesome Plenty 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Okay... skal jeg slutte å sende snap til han, ringe han? La han ta initiativet nå? 

Det synes jeg ja.😀

Annonse

Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvis du synes det blir veldig enveis nå, så synes jeg det er en god ide å spille litt kostbar ja. Nå har det også gått såpass lang tid at jeg synes det er på sin plass at han må komme opp med noe mer enn "Det er koselig" og "Det er sexy" når du prøver å spørre hva han mener om det dere har.

Jeg synes du skal være helt ærlig og si at du trenger en avklaring på forholdet deres og at du ikke er interessert i at det bare skal være sex mellom dere, men at du vil ta det et steg videre. Altså at dere definerer dere som kjærester og ikke bare knullekompiser. Hva skjer om du har mensen når dere er sammen? Om du ikke har mensen (pga prevensjon f.eks.), så kan du jo late som og se hva som skjer da? Ettersom du lurer på om han kun vil ha deg for sex, tenker jeg.

Worriesome Plenty 2
Skrevet
Lillemus skrev (1 time siden):

Hvis du synes det blir veldig enveis nå, så synes jeg det er en god ide å spille litt kostbar ja. Nå har det også gått såpass lang tid at jeg synes det er på sin plass at han må komme opp med noe mer enn "Det er koselig" og "Det er sexy" når du prøver å spørre hva han mener om det dere har.

Jeg synes du skal være helt ærlig og si at du trenger en avklaring på forholdet deres og at du ikke er interessert i at det bare skal være sex mellom dere, men at du vil ta det et steg videre. Altså at dere definerer dere som kjærester og ikke bare knullekompiser. Hva skjer om du har mensen når dere er sammen? Om du ikke har mensen (pga prevensjon f.eks.), så kan du jo late som og se hva som skjer da? Ettersom du lurer på om han kun vil ha deg for sex, tenker jeg.

Jeg ville ikke tatt å kreve en definisjon på forholdet. Jeg ville bare virket mindre ivrig. La han savne henne litt. Bli evt redd for å miste henne.

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (På 19.5.2025 den 12.37):

Jeg ville ikke tatt å kreve en definisjon på forholdet. Jeg ville bare virket mindre ivrig. La han savne henne litt. Bli evt redd for å miste henne.

Ja han holder en jevn kontakt med meg. Vi snapper daglig. Vil bare se at han tar initiativ til å treffes fremover. Se at han er interessert og vite at vi er eksklusive

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (På 19.5.2025 den 12.37):

Nå har vi ikke hatt sex eller sett hverandre på over ei uke. Merker han blir litt seksuell av seg nå. Men det kan man jo være om man er betatt også. Eller hva tenker dere? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Nå har vi ikke hatt sex eller sett hverandre på over ei uke. Merker han blir litt seksuell av seg nå. Men det kan man jo være om man er betatt også. Eller hva tenker dere? 

For en slitsom tråd. Må du ha bekreftelse på den minste ting med han? Skulle da tro du aldri hadde vært i forhold med gutter før. Lov å tenke sjæl og finne ut av tingene på egenhånd. 

Anonymkode: 8e7cc...836

Worriesome Plenty 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja man kan bli kåt av å være forelsket, man kan også bare være kåt. Har han sletta Tinder da? 

Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mannen min pendlet den tiden vi ble sammen, 2 uker borte, 3 uker hjemme og jeg hadde i tillegg to småbarn halve tiden, så vi så slettes ikke hverandre hver dag nei. Om vi hadde sex hver gang vi møttes? Jepp... ofte ikke bare en gang om dagen heller. 😂

Annonse

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (7 timer siden):

Ja man kan bli kåt av å være forelsket, man kan også bare være kåt. Har han sletta Tinder da? 

Han har ikke det. 

Hatt en kjip dag. Er bare redd for å bli skuffet igjen. 

Skrevet

Hadde ikke du en slik føljetong gående for noen år siden? Under et fast nick? 
Hvis all kontakt er seksuell, så er det vel det han er mest interessert i. 

AnonymBruker
Skrevet

Skulle du ikke bare droppe denne fyren innen du blir for knyttet til han. Han er ikke seriøs ... fins vel bedre datingtjenester enn Tinder kanskje.

Anonymkode: e0732...7fe

Worriesome Plenty 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han har ikke det. 

Hatt en kjip dag. Er bare redd for å bli skuffet igjen. 

Han virker som han ikke er interessert utover sex. Han har nok skuffet deg allerede.

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Hvorfor skriver du ikke, du virker bare ute etter sex. Jeg er ute etter noe mer. Så jeg synes ikke vi skal se hverandre mer? Se hva han svarer.

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (7 timer siden):

Han virker som han ikke er interessert utover sex. Han har nok skuffet deg allerede.

Synd jeg har mensen nå da, så får han vente selvom vi nå skal treffes. Utrolig at han tror han kan finne bedre. Den tanken der liker jeg ikke. 

Nicklusheletida
Skrevet

Du sliter deg selv ut. Unnskyld for at jeg sier det, men for et mas du lager for deg selv. Hva prøver du på ? 

Kan du ikke prøve å slappe av litt mer, treffe han og ha det koselig. Ta det derifra og se hvordan det utvikler seg ? Du er din egen verste fiende slik du holder på nå. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...