Kayia Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.5.2025 den 18.16): Ja han ville det. Men føler jeg har mast meg på det, så er ikke like gøy følelse idag. Men jeg tenker at det er en bedre om ikke han gir så mye idag. Orker ikke å være needy ☺️ da kan jeg finne en annen en. Anonymkode: 804b3...215 Jeg tror han merker at du vingler, tviler på hans intensjon og at du ønsker/krever mer enn han. Jeg ville blitt skremt av sånt etter 1,5 mnd bekjentskap, og jeg ville også styrt unna om jeg opplevde at det ble oppfattet som ugreit dersom det ble tatt dårlig i mot at jeg skulle være sammen med barnet mitt. Jeg tror som flere sier at du vil skyve han fra deg om du fortsetter å overtenke - som den andre part merker man jo dette, også når det ikke sies direkte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/491943-ville-dere-blitt-usikker-p%C3%A5-daten-i-dette-tilfelle/page/3/#findComment-4374373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Kayia skrev (6 timer siden): Jeg tror han merker at du vingler, tviler på hans intensjon og at du ønsker/krever mer enn han. Jeg ville blitt skremt av sånt etter 1,5 mnd bekjentskap, og jeg ville også styrt unna om jeg opplevde at det ble oppfattet som ugreit dersom det ble tatt dårlig i mot at jeg skulle være sammen med barnet mitt. Jeg tror som flere sier at du vil skyve han fra deg om du fortsetter å overtenke - som den andre part merker man jo dette, også når det ikke sies direkte. Jeg skjønner hva du mener. Men var nok usikkerheten jeg hadde akkurat den dagen, litt med tanke på at han fortsatt har tinder. Det at han hadde barnet var aldri et tanke tema, det er jo bare koselig. Det var mer om det ble noe den dagen eller ikke, sånt er greit å vite litt tidlig. Etter 1.5mnd skal det også skje fremgang og det er da det mange blir noe ut av det eller ikke. Man er bare fryktelig redd for å bli såret. Anonymkode: 804b3...215 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/491943-ville-dere-blitt-usikker-p%C3%A5-daten-i-dette-tilfelle/page/3/#findComment-4374380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.