Lillemus Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan jeg spørre, hva er en dårlig forklaring eks? Om han plutselig må på jobb, er dårlig... Anonymkode: 804b3...215 Hvordan skal det være en dårlig unnskyldning at han må på jobb? At han er pliktoppfyllende og skjøtter jobben sin må da være positivt? Men kan dere ikke snakke sammen da - det må da være mye bedre enn å gå rundt og være så innmari usikker på alt. 0 Siter
laban Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvis han absolutt må jobbe igjen til mandag kan han si nei om jeg et viktig. Man må vel ikke si ja hver gang ? Det handler om prioriteringer. Det kommer helt an på typen jobb, forholdene på arbeidsplassen og økonomien/totalsituasjonen hans. Nettopp fordi det handler om prioriteringer: Hvis han føler mye ansvar for en jobb der det er viktig at man stiller opp når det trengs - og kanskje må si nei iblant pga. deltidsansvaret for barna, men egentlig trenger pengene, må du nesten forvente at han prioriterer på den måten. Men han bør i så fall være åpen om dette til deg, altså at han prioriterer slik pga. ansvar og nødvendighet, ikke pga. manglende interesse. Dessverre er den typen kommunikasjon vanskelig for mange menn. Ikke tro at ting har med deg å gjøre hele tiden. Han har tydeligvis et liv der han må ta mange hensyn. Snakk åpent sammen når dere treffes og har litt ro, ikke overtolk meldinger, snapper og annen rask kommunikasjon. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai laban skrev (1 time siden): Det kommer helt an på typen jobb, forholdene på arbeidsplassen og økonomien/totalsituasjonen hans. Nettopp fordi det handler om prioriteringer: Hvis han føler mye ansvar for en jobb der det er viktig at man stiller opp når det trengs - og kanskje må si nei iblant pga. deltidsansvaret for barna, men egentlig trenger pengene, må du nesten forvente at han prioriterer på den måten. Men han bør i så fall være åpen om dette til deg, altså at han prioriterer slik pga. ansvar og nødvendighet, ikke pga. manglende interesse. Dessverre er den typen kommunikasjon vanskelig for mange menn. Ikke tro at ting har med deg å gjøre hele tiden. Han har tydeligvis et liv der han må ta mange hensyn. Snakk åpent sammen når dere treffes og har litt ro, ikke overtolk meldinger, snapper og annen rask kommunikasjon. Sant det.... det er bedre å ta en prat. Jeg vet at det verste menn vet er kontrollbehov og sjalusi/stress. Så med han her har jeg igrunnen tatt det veldig med ro men trenger allikevel ærlighet. Så om det er manglende interesse eller hva det er så vil jeg han skal si det. Jeg spurte om mandagen, og han skrev ja til det, kjempekoselig skrev han. Merkelig han skal si det om han ikke vil. ? Anonymkode: 804b3...215 0 Siter
Kayia Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (På 9.5.2025 den 5.59): Kan jeg spørre, hva er en dårlig forklaring eks? Om han plutselig må på jobb, er dårlig... Anonymkode: 804b3...215 At han må på jobb er en god forklaring, det samme er samvær med barna sine, uavhengig av hvem sin uke det er. En dårlig forklaring er f.eks. at han bryter en avtale med deg for å heller ta en øl med gutta. Om han har avtalt øl med dem før han har gjort en avtale med deg skal han holde på gutta-avtalen, uten at du skal bli sur. Ellers, bruk denne tidligfasen til å bli kjent med han, verdiene og livsstilen hans. Når du har fått et inntrykk av hvordan han lever, kan du bestemme om hans liv og ditt liv vil passe sammen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Kayia skrev (50 minutter siden): At han må på jobb er en god forklaring, det samme er samvær med barna sine, uavhengig av hvem sin uke det er. En dårlig forklaring er f.eks. at han bryter en avtale med deg for å heller ta en øl med gutta. Om han har avtalt øl med dem før han har gjort en avtale med deg skal han holde på gutta-avtalen, uten at du skal bli sur. Ellers, bruk denne tidligfasen til å bli kjent med han, verdiene og livsstilen hans. Når du har fått et inntrykk av hvordan han lever, kan du bestemme om hans liv og ditt liv vil passe sammen. Ja det ble imorgen, han spurte på sitt initiativ når jeg kunne imorgen, så jeg var heldigvis ikke glemt 😉☺️ Men så tenker jeg ; hva om det er for å fortelle at det ikke blir noe mellom oss lengre. Alltid klarer jeg å senke meg ned😏 Men er fornøyd nå altså. Tror han liker det han sr med meg og er spent på tiden fremover. Anonymkode: 804b3...215 0 Siter
Kayia Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja det ble imorgen, han spurte på sitt initiativ når jeg kunne imorgen, så jeg var heldigvis ikke glemt 😉☺️ Men så tenker jeg ; hva om det er for å fortelle at det ikke blir noe mellom oss lengre. Alltid klarer jeg å senke meg ned😏 Men er fornøyd nå altså. Tror han liker det han sr med meg og er spent på tiden fremover. Anonymkode: 804b3...215 Det må være slitsom å ta alle mulige sorger på forskudd. Lykke til i morgen, håper dere får fine timer sammen. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai laban skrev (På 9.5.2025 den 8.10): Det kommer helt an på typen jobb, forholdene på arbeidsplassen og økonomien/totalsituasjonen hans. Nettopp fordi det handler om prioriteringer: Hvis han føler mye ansvar for en jobb der det er viktig at man stiller opp når det trengs - og kanskje må si nei iblant pga. deltidsansvaret for barna, men egentlig trenger pengene, må du nesten forvente at han prioriterer på den måten. Men han bør i så fall være åpen om dette til deg, altså at han prioriterer slik pga. ansvar og nødvendighet, ikke pga. manglende interesse. Dessverre er den typen kommunikasjon vanskelig for mange menn. Ikke tro at ting har med deg å gjøre hele tiden. Han har tydeligvis et liv der han må ta mange hensyn. Snakk åpent sammen når dere treffes og har litt ro, ikke overtolk meldinger, snapper og annen rask kommunikasjon. Vi møttes igår, hadde sex og jeg måtte gå etter få timer. Jeg vet ikke om det bare er ligget han vil ha eller meg. Anonymkode: 804b3...215 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi møttes igår, hadde sex og jeg måtte gå etter få timer. Jeg vet ikke om det bare er ligget han vil ha eller meg. Anonymkode: 804b3...215 Kan dere ikke møtes uten å ha sex? 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi møttes igår, hadde sex og jeg måtte gå etter få timer. Jeg vet ikke om det bare er ligget han vil ha eller meg. Anonymkode: 804b3...215 Hvis det var du som måtte gå og ikke han som ville at du skulle gå, så kan du ærlig talt ikke skylde på ham denne gangen! Men jeg fatter ikke hvorfor du ikke snakker skikkelig med ham i stedet for å holde på sånn og kverne og kverne på disse destruktive tankene hele tiden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai stjernestøv skrev (22 minutter siden): Kan dere ikke møtes uten å ha sex? Lillemus skrev (21 minutter siden): Hvis det var du som måtte gå og ikke han som ville at du skulle gå, så kan du ærlig talt ikke skylde på ham denne gangen! Men jeg fatter ikke hvorfor du ikke snakker skikkelig med ham i stedet for å holde på sånn og kverne og kverne på disse destruktive tankene hele tiden. Ja jeg skal spørre imorgen. Han spurte selv om vi skulle dra på gåtur imorgen, men det var før sex. Etter det blir det litt mer tafatt, litt mindre mld osv. Men mulig jeg overtenker. Får se om det fortsatt blir tur imorgen da. Han ga meg hadekyss og sa ses til onsdag elr torsdag . Anonymkode: 804b3...215 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Lillemus skrev (På 3.5.2025 den 8.15): Du må roe deg ned. Du trenger å innse at han er ham, han er ikke alle drittsekkene du har blitt såret av tidligere og du kan ikke overføre dine gamle og dårlige erfaringer til ham. Han virker da som en veldig real fyr - har han i det hele tatt gitt deg noen som helst grunn til at du skal tro noe annet enn det? I mange yrker må man plutselig steppe inn og ta en ekstra vakt, at du umiddelbart tenker "Han skal ikke på jobb, han skal sikkert treffe en annen!" er kun i ditt hode. Når han er på jobb har han vel ikke tid til å sende deg meldinger i ett kjør? Må bare høre med deg. Blir usikker på hvikne "krav" jeg bør sette ift han her. Traff han i går , han kjørte ut til meg og vibdro og badet før han skulle på nattevakt. Snille det. Men han ville såklart ha sex på holmen, det ble til litt kosing, litt prat etter det. Så måtte han dra hjem for å sove før natta. Jeg spurte om oss to, han sa det var veldig koselig det vi hadde/har. Han ville ta det i meget rolig tempo, ikke forhastet noe. Lurer på om han kun har meg på vent, for sex eller fordi han oppriktig er interessert. Hva tenker du han er? Vi kysser hade når jeg drar. Bør jeg trekke meg litt bort å la han ta litt initiativ? Vise at jeg er verd mer enn bare sex. (Var litt vanskelig å holde seg unna når jeg er så tiltrukket av han) .. Anonymkode: 804b3...215 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Må bare høre med deg. Blir usikker på hvikne "krav" jeg bør sette ift han her. Traff han i går , han kjørte ut til meg og vibdro og badet før han skulle på nattevakt. Snille det. Men han ville såklart ha sex på holmen, det ble til litt kosing, litt prat etter det. Så måtte han dra hjem for å sove før natta. Jeg spurte om oss to, han sa det var veldig koselig det vi hadde/har. Han ville ta det i meget rolig tempo, ikke forhastet noe. Lurer på om han kun har meg på vent, for sex eller fordi han oppriktig er interessert. Hva tenker du han er? Vi kysser hade når jeg drar. Bør jeg trekke meg litt bort å la han ta litt initiativ? Vise at jeg er verd mer enn bare sex. (Var litt vanskelig å holde seg unna når jeg er så tiltrukket av han) .. Anonymkode: 804b3...215 Ettersom det er barn med i bildet for dere begge, så synes jeg det er veldig lurt av ham å ta det veldig med ro. Vi ble kjærester raskt, men vi var særboere i 14 år! Må alt være så innmari alvorlig da? Kan du ikke bare senke skuldrene, leve i nuet og nyte tiden sammen med ham? Jeg tror ikke han har andre på si og har deg kun på vent til "noe bedre dukker opp", det høres ikke ut som han er en sånn fyr. 0 Siter
Sokk Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg spurte om oss to, han sa det var veldig koselig det vi hadde/har. Han ville ta det i meget rolig tempo, ikke forhastet noe. Hva konkret spurte du om? Snakket du om samboerskap eller store drastiske skritt? Eller snakket du om å være kjærester? Hvis han avviste å være kjærester og heller er fornøyd med det dere har (sex), så høres det ut som han setter veldig stor pris på å treffe deg for jevnlig sex, men at han ikke er forelsket i deg. Nå må du prøve å gjøre andre ting med ham enn å møtes for å ha sex, for å se om han er interessert i å treffe deg da. Jeg er tydeligvis uenig med @Lillemus. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Sokk skrev (1 time siden): Nå må du prøve å gjøre andre ting med ham enn å møtes for å ha sex, for å se om han er interessert i å treffe deg da. Det er jeg enig i. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Sokk skrev (7 timer siden): Hva konkret spurte du om? Snakket du om samboerskap eller store drastiske skritt? Eller snakket du om å være kjærester? Hvis han avviste å være kjærester og heller er fornøyd med det dere har (sex), så høres det ut som han setter veldig stor pris på å treffe deg for jevnlig sex, men at han ikke er forelsket i deg. Nå må du prøve å gjøre andre ting med ham enn å møtes for å ha sex, for å se om han er interessert i å treffe deg da. Jeg er tydeligvis uenig med @Lillemus. Jeg spurte om han følte vi datet på ekte. Husker ikke helt men sa spurte noe om han likte det vi hadde, da sa han, ja det er veldig koselig. Jeg sa videre at jeg ikke er interessert i elskerinne forhold, da fjaset han litt, "at jeg ikke ville være den tøsete tullejenta". Men han er veldig tilbakeholden. Nå vet han iallefall at jeg ikke vil ha sextreff. Håper han er real altså.. Anonymkode: 804b3...215 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai stjernestøv skrev (5 timer siden): Det er jeg enig i. Ja men ikke så lett når han er virkelig så på og vil ha. Føler også at han burde vise litt mer av seg selv, altså interesse for meg. Anonymkode: 804b3...215 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja men ikke så lett når han er virkelig så på og vil ha. Føler også at han burde vise litt mer av seg selv, altså interesse for meg. Anonymkode: 804b3...215 Det burde han absolutt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai stjernestøv skrev (15 timer siden): Det burde han absolutt. Merket en rar ting idag. Følte han ikke var helt ærlig. Vi droppet å møtes ikveld pga han var trøtt , jeg også. Tar det imorgen. Han ringte meg da han visst nok var på vei hjem ikveld. Så at bussen ikke gikk da, men han sa der gikk ekstra buss på 17 mai. Så ikke dette på tabellen. Spurte på mld om det var slik at vi kun datet hverandre, fikk til svar " Ja det er det sexy..." men hvorfor sa han at han skulle hjem med buss når ikke det gikk buss da. Jeg visste jo at den ikke gikk da. Hvorfor holde på meg om han har ei annen ei? Anonymkode: 804b3...215 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Merket en rar ting idag. Følte han ikke var helt ærlig. Vi droppet å møtes ikveld pga han var trøtt , jeg også. Tar det imorgen. Han ringte meg da han visst nok var på vei hjem ikveld. Så at bussen ikke gikk da, men han sa der gikk ekstra buss på 17 mai. Så ikke dette på tabellen. Spurte på mld om det var slik at vi kun datet hverandre, fikk til svar " Ja det er det sexy..." men hvorfor sa han at han skulle hjem med buss når ikke det gikk buss da. Jeg visste jo at den ikke gikk da. Hvorfor holde på meg om han har ei annen ei? Anonymkode: 804b3...215 Prøv nå å møtes uten å ha sex Det skal jo ikke bare være sexy. 0 Siter
Grendel Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Merket en rar ting idag. Følte han ikke var helt ærlig. Vi droppet å møtes ikveld pga han var trøtt , jeg også. Tar det imorgen. Han ringte meg da han visst nok var på vei hjem ikveld. Så at bussen ikke gikk da, men han sa der gikk ekstra buss på 17 mai. Så ikke dette på tabellen. Spurte på mld om det var slik at vi kun datet hverandre, fikk til svar " Ja det er det sexy..." men hvorfor sa han at han skulle hjem med buss når ikke det gikk buss da. Jeg visste jo at den ikke gikk da. Hvorfor holde på meg om han har ei annen ei? Anonymkode: 804b3...215 Altså er det avklart at han mener dere "kun dater". Han virker ikke like seriøs som deg. Nå har dere holdt på en stund. Jeg synes det går an å ta en prat om hva slags forhold dere har. Er dere "eksklusive" for eksempel? 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.