AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Grendel skrev (7 minutter siden): Altså er det avklart at han mener dere "kun dater". Han virker ikke like seriøs som deg. Nå har dere holdt på en stund. Jeg synes det går an å ta en prat om hva slags forhold dere har. Er dere "eksklusive" for eksempel? Jeg prøver men får bare litt sånn jatting tilbake, han skifter fort tema for å gjøre stemninga hyggeligere. Jeg spurte igår på mld om det var kun oss, da skrev " Ja det er det sexy". Er så diffust drar. Føler jeg nå fortjener å finne kjærligheten. Har hatt utallige dårlige dater, eksen gjennom 10år var utro. Dette har jeg aldri nevnt til han, har bare vist min tålmodige, gode side. Innerst inne holder jeg på å sprekke. Er så redd for å bli såret, igjen. Anonymkode: 804b3...215 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg prøver men får bare litt sånn jatting tilbake, han skifter fort tema for å gjøre stemninga hyggeligere. Jeg spurte igår på mld om det var kun oss, da skrev " Ja det er det sexy". Er så diffust drar. Føler jeg nå fortjener å finne kjærligheten. Har hatt utallige dårlige dater, eksen gjennom 10år var utro. Dette har jeg aldri nevnt til han, har bare vist min tålmodige, gode side. Innerst inne holder jeg på å sprekke. Er så redd for å bli såret, igjen. Anonymkode: 804b3...215 Er det et mønster å stoppe opp ved litt ustabile, flyktige typer? Anonymkode: e0732...7fe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.