Gå til innhold

Ville dere blitt usikker på daten i dette tilfelle?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (7 minutter siden):

Altså er det avklart at han mener dere "kun dater". Han virker ikke like seriøs som deg.

Nå har dere holdt på en stund. Jeg synes det går an å ta en prat om hva slags forhold dere har. Er dere "eksklusive" for eksempel? 

Jeg prøver men får bare litt sånn jatting tilbake, han skifter fort tema for å gjøre stemninga hyggeligere. Jeg spurte igår på mld om det var kun oss, da skrev " Ja det er det sexy". Er så diffust drar. Føler jeg nå fortjener å finne kjærligheten. Har hatt utallige dårlige dater, eksen gjennom 10år var utro. Dette har jeg aldri nevnt til han, har bare vist min tålmodige, gode side. Innerst inne holder jeg på å sprekke. Er så redd for å bli såret,  igjen. 

Anonymkode: 804b3...215

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg prøver men får bare litt sånn jatting tilbake, han skifter fort tema for å gjøre stemninga hyggeligere. Jeg spurte igår på mld om det var kun oss, da skrev " Ja det er det sexy". Er så diffust drar. Føler jeg nå fortjener å finne kjærligheten. Har hatt utallige dårlige dater, eksen gjennom 10år var utro. Dette har jeg aldri nevnt til han, har bare vist min tålmodige, gode side. Innerst inne holder jeg på å sprekke. Er så redd for å bli såret,  igjen. 

Anonymkode: 804b3...215

Er det et mønster å stoppe opp ved litt ustabile, flyktige typer?

Anonymkode: e0732...7fe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...