AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Nicklusheletida skrev (8 timer siden): Du sliter deg selv ut. Unnskyld for at jeg sier det, men for et mas du lager for deg selv. Hva prøver du på ? Kan du ikke prøve å slappe av litt mer, treffe han og ha det koselig. Ta det derifra og se hvordan det utvikler seg ? Du er din egen verste fiende slik du holder på nå. Skal prøve 😊 Det kan godt være det er sånn han tenker også. Anonymkode: 804b3...215 0 Siter
morsan Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Umulig for meg å si om det er du som er overengstelig/overtenker eller om det er han som ikke er tilstrekkelig interessert i deg på den måten som du trenger/ønsker. Men jeg hadde ikke orket et forhold i lengden der jeg måtte tenke over hvordan jeg oppførte meg og hele tiden måtte tilpasse meg for ikke å «skremme han bort» eller lignende. Det samme gjelder også i venneforhold – hvis jeg må spille utilgjengelig for at folk skal gidde, så gidder jeg ikke. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.