AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Nicklusheletida skrev (8 timer siden): Du sliter deg selv ut. Unnskyld for at jeg sier det, men for et mas du lager for deg selv. Hva prøver du på ? Kan du ikke prøve å slappe av litt mer, treffe han og ha det koselig. Ta det derifra og se hvordan det utvikler seg ? Du er din egen verste fiende slik du holder på nå. Skal prøve 😊 Det kan godt være det er sånn han tenker også. Anonymkode: 804b3...215 0 Siter
morsan Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Umulig for meg å si om det er du som er overengstelig/overtenker eller om det er han som ikke er tilstrekkelig interessert i deg på den måten som du trenger/ønsker. Men jeg hadde ikke orket et forhold i lengden der jeg måtte tenke over hvordan jeg oppførte meg og hele tiden måtte tilpasse meg for ikke å «skremme han bort» eller lignende. Det samme gjelder også i venneforhold – hvis jeg må spille utilgjengelig for at folk skal gidde, så gidder jeg ikke. 3 Siter
Nicklusheletida Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skal prøve 😊 Det kan godt være det er sånn han tenker også. Anonymkode: 804b3...215 Det er vanskelig for oss å vite hva han tenker. Jeg mener at jeg er ganske god til å lese folk, men umulig å vite hva han tenker ut fra hva du skriver her. Ut fra det som kommer frem her, så oppfatter jeg det som at du er problemet. Jeg kan selvsagt ta feil, men jeg synes det virker som du er avhengig av smiles, hjerter, godnatt fina osv som jeg ikke ville ha lagt så mye vekt på. Du dater en mann med jobb . Han har ansvar for barn med alt det medfører. Lekser, fritidsaktiviter osv. Alt dette må han prioritere forran deg. Det er et godt tegn at han gjør det. Sånne ting ville jeg ha lagt mer vekt på enn antall hjerter. I starten av en dateperiode har du ikke noe garanti for at han vil velge deg. Det er en sjanse du må ta hvis du liker han. Han må få lov til å gjøre seg kjent med deg før han kan vite om det blir et forhold. Jeg tror du har større sjanse for at han velger deg, hvis du respekter at han har et liv utenom deg. 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.