Gå til innhold

Hva spiser dere som er normalvektige?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hele livet vært overvektig, ser vel nå at jeg har spist feil og mye mat ved måltidene. Hva spiser dere og hvor mye pr måltid? Spiser dere godteri noen ganger? Spiser dere mer i høytidene, eller spiser dere normalt der og?

Anonymkode: 93aeb...84d

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/491965-hva-spiser-dere-som-er-normalvektige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Jeg har ikke noe strengt regime. Ingen ting er forbudt for meg,  men ingen fråtsing i det som er usunt. De fleste måltidene er sunne. Jeg blir dessuten fort mett.

Jeg spiste litt sjokolade , litt kake , en kanelbolle, litt vin og et par Irish Coffee i påska. Men jeg var aktiv i påska og gikk ned i vekt. 

Etter påske har jeg ikke spist godteri. Jeg spiser vanligvis lite godteri, men det er ikke forbudt.

Jeg har et normalt forhold til mat og henter meg raskt inn igjen etter utskeielser og jeg tror det er derfor at vekta mi har vært stabil hele livet ( med små svingninger ) 

Nicklusheletida
Nicklusheletida skrev (17 minutter siden):

Jeg har ikke noe strengt regime. Ingen ting er forbudt for meg,  men ingen fråtsing i det som er usunt. De fleste måltidene er sunne. Jeg blir dessuten fort mett.

Jeg spiste litt sjokolade , litt kake , en kanelbolle, litt vin og et par Irish Coffee i påska. Men jeg var aktiv i påska og gikk ned i vekt. 

Etter påske har jeg ikke spist godteri. Jeg spiser vanligvis lite godteri, men det er ikke forbudt.

Jeg har et normalt forhold til mat og henter meg raskt inn igjen etter utskeielser og jeg tror det er derfor at vekta mi har vært stabil hele livet ( med små svingninger ) 

Kan legge til at jeg er litt bevisst på hva jeg putter på tallerkenen. Hvis jeg lager noe usunt, så har jeg jo likevel enten noe grønnsaker eller salat til. Så da legger jeg mest av det sunne på tallerken, slik at det i sum ikke blir så galt. Slik tenker jeg også når det gjelder valg av pålegg. Men jeg kan godt spise hamburger og ships en dag også. Jeg har tro på den gylne middelvei. Ikke for strengt, men heller ikke helt bevisstløs. 

AnonymBruker

Jeg spiser det jeg vil, men er småspist av meg. 2 brødskiver er nok. 
men normal middag - aldri 2 porsjoner. Drikker for mye brus men liker ikke så godt godteri. Lever ikke sunt men innafor normalen. 
Det er ikke godis som gjør en tjukk det er mengde mat. 
Nok søvn og døgnrykte påvirker vekt 

Anonymkode: cb0dc...3d3

Annonse

AnonymBruker

Spiser akkurat det samme uansett sett vekt. Er mengden jeg har dyttet i meg som har noe å si.

Har jeg lyst på godis så spiser jeg godis. 

Mannen har alltid vært tynb, han spiser mye godis. 

Jeg ble tykk pga økt sult av medisiner, spiser og spiste sunt, men mye når jeg gikk opp.

Anonymkode: 0c42c...a3e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...