Gå til innhold

Hvis Gud vil, og Trump vil selv, så håper jeg han stiller på nytt i 2028

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De unge i USA elsker Trump. En flott presient som gjerne kan sitte til han er 87 år, hvis Gud tillater det.

https://www.vg.no/nyheter/i/25AazR/unge-republikanere-haaper-trump-stiller-paa-nytt 

Solen speiler seg i East River, og på den andre siden av Queens ligger New Yorks kjente «skyline» med sine glitrende skyskrapere.

Med et smil som går fra øre til øre slår Stefano Forte (27) fast følgende om president Donald Trumps første hundre dager:

– Strålende, sterkt og historisk. Ingen president har fått til så mye på så kort tid som ham.

Eksperter fra begge sider av politikken mener Trumps første periode har vært preget av kaos, og meningsmålingene viser at ingen president har vært like upopulær. Trump avfeier målingene som valgfusk.

Hans unge tilhengere mener målingene er vås, og sender VG noen alvorlige blikk, som raskt erstattes av store smil.

Etter hundre dager med sitt store forbilde i Det hvite hus, er de unge republikanerne solgt: De vil allerede at Donald Trump skal ta en tredje periode som president.

– Hvis Gud vil, og Trump vil selv, så håper jeg han stiller på nytt i 2028 og tar en tredje periode, sier Forte.

– Men det krever en grunnlovsendring å stille en tredje gang, tror du det er mulig å få det gjennom i Kongressen?

– Jeg tror det er mulig å få til. Husk at Franklin D. Roosevelt stilte og vant fire ganger, sier han om den kjente demokraten, som mange regner som det forrige århundrets mest innflytelsesrike president.

Anonymkode: 4487b...78a

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har fått mange fordommer mot Amerikanere. 

De virker lite intellektuelle. 

Får håpe han setter den tollen opp, så får han se at USA ikke klarer seg alene. 

Anonymkode: 2df3f...0d8

AnonymBruker
nachnoo skrev (9 minutter siden):

Hvis det finnes en god Gud, håper jeg på Trumps snarlige død. 

En psykiater som ønsker et annet menneske død, og i tillegg skriver det er ikke bra. 

Anonymkode: a2bf8...c8a

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En psykiater som ønsker et annet menneske død, og i tillegg skriver det er ikke bra. 

Hvorfor ikke? Tenk alle som dør på Gaza pga Trumps nesegruse Israel politikk? Vi snakker folkemord som han støtter. Hadde noen andre enn Israel oppført seg sånn så hadde de blitt straffet hardt.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenk tilbake til 1938. Hvor mange millioner liv ville vært spart om Hitler døde i 1938?

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror du utdanningen har noe å si for hvem du siden du står på?

Trump sier mye forskjellig, men i et nylig intervju sier han at det ikke er aktuelt å stille en periode til:

https://www.nettavisen.no/nyheter/trump-i-intervju-har-ingen-planer-om-a-stille-til-valg-for-nok-en-firearsperiode/s/5-95-2412716

"– Dette er ikke noe jeg vurderer, sier Trump om å stille til et nytt valg.

– Det er noe man, så vidt jeg vet, ikke har lov til å gjøre. Jeg vet ikke om det er på grunn av grunnloven at de ikke tillater deg å gjøre det, eller noe annet, sier han."

Han blir gammel, og ideen om en tredje periode har ikke mye støtte blant velgerne.

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Tror du utdanningen har noe å si for hvem du siden du står på?

Nei jeg liker ikke Trump i det hele tatt. Men tenker ikke slike tanker om han eller andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...