AnonymBruker Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai De fleste normale mennesker skygger unna ved drama. Det er ikke noe man frivillig drar inn i livet sitt. Anonymkode: f7a6b...142 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai psykedeliker skrev (6 timer siden): Du er veldig opptatt av å innrømme ting. Hvorfor? Vet ikke. Ikke tenkt på. Jeg blir så tenkende oppi dette. Og lurer på om han viser at han liker. Anonymkode: 8929d...59d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): De fleste normale mennesker skygger unna ved drama. Det er ikke noe man frivillig drar inn i livet sitt. Anonymkode: f7a6b...142 Vi har endt dette annerledes nå. Jeg fikk se en ny side av han. Anonymkode: 8929d...59d 0 Siter
Kayia Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 30.5.2025 den 14.08): Vil bare spørre deg hva du tenker rundt dette... litt mye men håper du svarer ❤️ Han har de to siste ukene vært kvass igjen, holdt litt tilbake, fått meg til å bli litt forvirret- vi kranglet litt. Men så ville han plutselig ut her til meg igår. Da åpnet han seg. Nå ville han gjøre det jeg har gjort mot han, han vil begynne å prøve å treffe andre damer. Han mener på at han har gitt meg alt men at jeg ikke klarer å holde meg til han. (Jeg har nok skuffet han innerst inne med å faktisk holde på med andre menn, men jeg tok ikke han her så seriøst). Vi hadde den beste sexen igår. Litt fordi det var litt følelser fra min side. Etter sexen og når han skulle gå, sa han at jeg måtte ta vare på meg selv, ikke føle meg utnyttet. Jeg så han mente det. Han ga meg en god klem og et kyss og sa "huff det var kanskje ingen god idé dette...". Vet ikke hva han mente med det. Han så meg dypt i øynene å sa han ville meg vel. Han sa at han ikke visste når neste treff var, kjenner jeg han rett så ses vi nok igjen. Jeg innrømte igår til han at jeg likte han. Han smilte litt men ble også ydmyk. Han er egentlig en litt hard person (chilener) og viser ikke lett følelser. Idag skrev jeg til han at han kunne komme her om han trengte meg. Da skrev han "Takk -navnet mitt- og takk for at du er den du er 😊 " jeg har aldri hørt han så myk. Han sa igår også at han var litt glad i meg. Hva tenker du om hans følelser for meg? Anonymkode: 8929d...59d Jeg tenker akkurat det samme som jeg sa i det første svaret. Det høres ut som begge er interessert i hverandre og tiltrekkes av hverandre, men slik dere oppfører dere kommer ikke til å bære frukter og bli et godt kjærlighetsforhold. Dere får sex og spenning, men ikke utløp for følelsene i et trygt forhold med varme følelser for hverandre når dere spiller et slikt spill. Googlet du «hekt og kjærlighet» sist jeg tipset om det? Hva tenkte du på beskrivelsene på f.eks. psykologisk.no? Og en ting til: Hva føler du for han? Hva vil du med han? Hva følte du da han sa at han skulle begynne å date andre damer? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Kayia skrev (11 timer siden): Jeg tenker akkurat det samme som jeg sa i det første svaret. Det høres ut som begge er interessert i hverandre og tiltrekkes av hverandre, men slik dere oppfører dere kommer ikke til å bære frukter og bli et godt kjærlighetsforhold. Dere får sex og spenning, men ikke utløp for følelsene i et trygt forhold med varme følelser for hverandre når dere spiller et slikt spill. Googlet du «hekt og kjærlighet» sist jeg tipset om det? Hva tenkte du på beskrivelsene på f.eks. psykologisk.no? Og en ting til: Hva føler du for han? Hva vil du med han? Hva følte du da han sa at han skulle begynne å date andre damer? Ja tror nok også det. Googlet hekt, men er han også hektet på meg? Idag skrev han at jeg var så snill og forståelsesfull. Det etter at han sa han kom til å ha åpne dører for andre. (Jeg gjorde jo det samme) . Ikke ofte han bruker de ordene om meg som snill så det er litt merkelig. Er helt enig med deg at forholdet vårt ikke ville vært helt bra. Jeg liker ikke tanken på at han skal treffe andre og han sa at han til nå ikke hadde gjort det men da holdt døra åpen. Vet ikke ... Men hva om han treffer ei ikveld da, siden han sa det sånn. Jeg skrev at jeg ikke likte tanken over at han skulle treffe andre men at jeg forstod at han ville og at jeg ikke kunne si noe på det. Det var da han var ydmyk og sa "du er så snill du". Anonymkode: 8929d...59d 0 Siter
Kayia Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja tror nok også det. Googlet hekt, men er han også hektet på meg? Idag skrev han at jeg var så snill og forståelsesfull. Det etter at han sa han kom til å ha åpne dører for andre. (Jeg gjorde jo det samme) . Ikke ofte han bruker de ordene om meg som snill så det er litt merkelig. Er helt enig med deg at forholdet vårt ikke ville vært helt bra. Jeg liker ikke tanken på at han skal treffe andre og han sa at han til nå ikke hadde gjort det men da holdt døra åpen. Vet ikke ... Men hva om han treffer ei ikveld da, siden han sa det sånn. Jeg skrev at jeg ikke likte tanken over at han skulle treffe andre men at jeg forstod at han ville og at jeg ikke kunne si noe på det. Det var da han var ydmyk og sa "du er så snill du". Anonymkode: 8929d...59d Det blir litt enveiskommunikasjon dette, ettersom du ikke svarer på spørsmålene mine men bare fortsetter å spørre meg om hans følelser (som jeg ikke kan vite noe om). Kan du svare på spørsmålene mine før vi fortsetter? 1. Hva føler du for han? Du bør nok kjenne på dine egne følelser og ta det derfra. Dersom du ønsker et kjæresteforhold bør du snakke med han ansikt til ansikt om det, ikke på sms. Dersom du kjenner at du bare ønsker sex har det jo ingen betydning for deg hva han føler, da kan du jo bare velge å ha sex med han eller la være. Det betyr jo ingen ting fra eller til. Endret 1. juni av Kayia 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Kayia skrev (21 minutter siden): Det blir litt enveiskommunikasjon dette, ettersom du ikke svarer på spørsmålene mine men bare fortsetter å spørre meg om hans følelser (som jeg ikke kan vite noe om). Kan du svare på spørsmålene mine før vi fortsetter? 1. Hva føler du for han? Du bør nok kjenne på dine egne følelser og ta det derfra. Dersom du ønsker et kjæresteforhold bør du snakke med han ansikt til ansikt om det, ikke på sms. Dersom du kjenner at du bare ønsker sex har det jo ingen betydning for deg hva han føler, da kan du jo bare velge å ha sex med han eller la være. Det betyr jo ingen ting fra eller til. Okei beklager 😊 Jeg føler en enorm tiltrekning og mulig litt følelser, men jeg holder tilbake. Jeg tuller og fjaser alt litt bort, også for han. Jeg har spurt han rett ut, kunne du sett for deg oss som kjærester. Da sier han (i litt frustrasjon og kjapp replikk) " nei det går ikke sånn som du oppfører deg, du er ikke til å stole på" . Men jeg spurte idet vi kranglet, så dum setting å spørre på. Vi er så utrolig dårlige på å snakke ut om hva vi føler. Det jeg fikk ut av han sist var at han var glad i meg. Før han gikk sa han " ta vare på deg selv" og så lenge på meg. Min tidligere elsker var igrunnen helt blank. Så han her viser noe annet. Men blir forvirret. . Anonymkode: 8929d...59d 0 Siter
Kayia Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Okei beklager 😊 Jeg føler en enorm tiltrekning og mulig litt følelser, men jeg holder tilbake. Jeg tuller og fjaser alt litt bort, også for han. Jeg har spurt han rett ut, kunne du sett for deg oss som kjærester. Da sier han (i litt frustrasjon og kjapp replikk) " nei det går ikke sånn som du oppfører deg, du er ikke til å stole på" . Men jeg spurte idet vi kranglet, så dum setting å spørre på. Vi er så utrolig dårlige på å snakke ut om hva vi føler. Det jeg fikk ut av han sist var at han var glad i meg. Før han gikk sa han " ta vare på deg selv" og så lenge på meg. Min tidligere elsker var igrunnen helt blank. Så han her viser noe annet. Men blir forvirret. . Anonymkode: 8929d...59d Takk, da forstår jeg mer. Det høres kanskje ut som at han tidligere har hatt lyst til å få til noe sammen med deg ut fra det du sier, men at han har gitt opp fordi du har rotet med andre og fått kjærester samtidig som du har holdt på med han. Det er nok dette som som har skapt denne tvilen i han. Samtidig høres det ut som at han fremdeles er tiltrukket av deg ettersom han ligger med deg og sier fine ting. Det kan imidlertid høres ut som at han likevel ikke har helt troen på dere lenger. Jeg tror din eneste mulighet er å spørre han om han ønsker mer når dere ikke har drama dere i mellom eller har drukket for mye, og jeg tror du må være ærlig til han om dine følelser. Så får det bare briste eller bære. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Kayia skrev (10 timer siden): Takk, da forstår jeg mer. Det høres kanskje ut som at han tidligere har hatt lyst til å få til noe sammen med deg ut fra det du sier, men at han har gitt opp fordi du har rotet med andre og fått kjærester samtidig som du har holdt på med han. Det er nok dette som som har skapt denne tvilen i han. Samtidig høres det ut som at han fremdeles er tiltrukket av deg ettersom han ligger med deg og sier fine ting. Det kan imidlertid høres ut som at han likevel ikke har helt troen på dere lenger. Jeg tror din eneste mulighet er å spørre han om han ønsker mer når dere ikke har drama dere i mellom eller har drukket for mye, og jeg tror du må være ærlig til han om dine følelser. Så får det bare briste eller bære. Da har han vist det veldig dårlig. Jeg har bare følt han har "utnyttet gleden" med sex. Selfølgelig vært tiltrukket men han har ikke vist meg at han vil i forhold. Så da har jeg jaktet litt på kjærligheten uten han, kanskje litt dårlig gjort men skaden er allerede gjort. Lurer på om det går å fikse på ting nå, det er jo tydelig han liker meg mer enn jeg har trodd. Jeg kan gjøre det du nevner her, fortelle han dette og si hva jeg føler. Så får det være opp til han. Men han har tatt noen lure spm til meg, spurt meg, du har jo følelser for meg. Da har jeg sagt, nei jeg har ikke det. Så det går utmerket å ha et godt sexforhold. Kjenner litt mer på det nå, håper han også gjør det. Anonymkode: 8929d...59d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Kayia skrev (På 1.6.2025 den 23.16): Takk, da forstår jeg mer. Det høres kanskje ut som at han tidligere har hatt lyst til å få til noe sammen med deg ut fra det du sier, men at han har gitt opp fordi du har rotet med andre og fått kjærester samtidig som du har holdt på med han. Det er nok dette som som har skapt denne tvilen i han. Samtidig høres det ut som at han fremdeles er tiltrukket av deg ettersom han ligger med deg og sier fine ting. Det kan imidlertid høres ut som at han likevel ikke har helt troen på dere lenger. Jeg tror din eneste mulighet er å spørre han om han ønsker mer når dere ikke har drama dere i mellom eller har drukket for mye, og jeg tror du må være ærlig til han om dine følelser. Så får det bare briste eller bære. Hadde besøk av han igår og han ville jo klart se meg. Han spurte meg om det var lurt, og vet ikke da om han tenker ovenfor seg selv og sine følelser eller mine. Jeg sa til han at han kanskje måtte innrømme litt for seg selv hva han følte, da sa han " er jo derfor det kan bli vanskelig " ......så det virker som at det er noe der. Nå skal han på reisejobb og det han sa i døra var " Ikke glem nå hva vi har avtalt ang at jeg ikke skal bli hekta på han eller nekte han å treffe ei" jeg sa jeg ikke ville prate negativt igjen å om han fant seg noen andre så kom jeg til å gå videre. Da sa han at han fikk noe å tenke på i jobbreisen sin. Hva mener han egentlig? Jeg bli sprø. Jeg burde etterhvert bare gå hardt mot hardt, enten får han satse på meg eller så må han gå for andre. Når vi nettopp hadde ligget sammen spurte han meg "hvorfor skal det være så godt med sex nå fortiden"? 🤔 og han likte at jeg gjorde ting på han, fordi det var meg. Ettersom han egentlig er en frekkas og litt tøff av seg er dette store ord. Anonymkode: 8929d...59d 0 Siter
Kayia Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hadde besøk av han igår og han ville jo klart se meg. Han spurte meg om det var lurt, og vet ikke da om han tenker ovenfor seg selv og sine følelser eller mine. Jeg sa til han at han kanskje måtte innrømme litt for seg selv hva han følte, da sa han " er jo derfor det kan bli vanskelig " ......så det virker som at det er noe der. Nå skal han på reisejobb og det han sa i døra var " Ikke glem nå hva vi har avtalt ang at jeg ikke skal bli hekta på han eller nekte han å treffe ei" jeg sa jeg ikke ville prate negativt igjen å om han fant seg noen andre så kom jeg til å gå videre. Da sa han at han fikk noe å tenke på i jobbreisen sin. Hva mener han egentlig? Jeg bli sprø. Jeg burde etterhvert bare gå hardt mot hardt, enten får han satse på meg eller så må han gå for andre. Når vi nettopp hadde ligget sammen spurte han meg "hvorfor skal det være så godt med sex nå fortiden"? 🤔 og han likte at jeg gjorde ting på han, fordi det var meg. Ettersom han egentlig er en frekkas og litt tøff av seg er dette store ord. Anonymkode: 8929d...59d Nei når tror jeg egentlig du bare tuller. Det du skriver henger ikke på greip, beskrivelsene dine er så utydelige og spriker i alle retninger, og det er rett og slett ikke troverdig at han plutselig skulle snakke om å bli hekta, rett etter at jeg har forklart deg hva dette fenomenet innebærer. Jeg tror derfor at jeg bare avstår fra å svare mer i denne tråden jeg. Lykke til med dette, og evt andre dilemmaer du måtte stå overfor 😇 Endret 3. juni av Kayia 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Kayia skrev (2 timer siden): Nei når tror jeg egentlig du bare tuller. Det du skriver henger ikke på greip, beskrivelsene dine er så utydelige og spriker i alle retninger, og det er rett og slett ikke troverdig at han plutselig skulle snakke om å bli hekta, rett etter at jeg har forklart deg hva dette fenomenet innebærer. Jeg tror derfor at jeg bare avstår fra å svare mer i denne tråden jeg. Lykke til med dette, og evt andre dilemmaer du måtte stå overfor 😇 Virker som han er redd jeg skal bli hekta på han. Men ja, er ganske forvirrende alt. Takker for råd og jeg skal følge de. Jeg merket bare igår at det er noe fra hans side. Anonymkode: 8929d...59d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.