slabbedask Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai (endret) Tatt av sensuren, sikkert. Er vel en nidkjær angiver som har sladret til admin. Endret 4. mai av slabbedask 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai slabbedask skrev (6 minutter siden): Tatt av sensuren, sikkert. Er vel en nidkjær angiver som har sladret til admin. Ok. Selv om jeg var uenig med nachnoo, så rapporterte ikke jeg den. Men kom frem på Nrk nyhetene i kveld at Trump ikke tenker på en 3 president periode. Anonymkode: ecc03...7e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Jeg rapporterte ikke, men stusset litt over at noen ønsket presidenten død. Anonymkode: de0d6...efc 0 Siter
knas Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Tenker at det må være greit å si noen ganger. Når verdensfreden er truet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai knas skrev (11 minutter siden): Tenker at det må være greit å si noen ganger. Når verdensfreden er truet. Trump ble også sammenlignet med Hitler som drepte millioner av mennesker. Anonymkode: de0d6...efc 0 Siter
Grendel Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai knas skrev (24 minutter siden): Tenker at det må være greit å si noen ganger. Når verdensfreden er truet. Det er greit nok å si det privat synes jeg. Jeg skjønner at det kan bli moderert på et nettsted. (Jeg har ikke rapportert det). 0 Siter
Everybody Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Husker den gangen admin slettet et innlegg fordi det var personangrep mot Trump 😂😂 0 Siter
Admin Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Tråden ble slettet for brudd på opphavsrett. Innlegget bestod av store deler med tekst fra artikkelen. Admin 2 Siter
knas Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Everybody skrev (14 timer siden): Husker den gangen admin slettet et innlegg fordi det var personangrep mot Trump 😂😂 LOL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.