Angstlei Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg rotet i dag morges og husker ikke om jeg tok 150mg Efexor eller ikke. Hva blr jeg gjøre? Blir jeg veldig dårlig av å hoppe over en dag? Eller bør jeg ta dobbelt dose? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Angstlei skrev (4 minutter siden): Jeg rotet i dag morges og husker ikke om jeg tok 150mg Efexor eller ikke. Hva blr jeg gjøre? Blir jeg veldig dårlig av å hoppe over en dag? Eller bør jeg ta dobbelt dose? Kjøpe dosett. 3 Siter
Angstlei Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden stjernestøv skrev (10 minutter siden): Kjøpe dosett. Ja, ikke dumt det. Men er det ille å gå glipp av en dose? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Angstlei skrev (2 minutter siden): Ja, ikke dumt det. Men er det ille å gå glipp av en dose? Tror det er verre å ta dobbel dose enn å gå glipp av en, det ville i hvert fall jeg tenkt. Anonymkode: ce022...bdd 1 Siter
Glitter Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Hender jeg glemmer medisin på morgenen eller kvelden. Da tar jeg ikke den dosen også tar jeg neste dose som normalt. Får ingen økning av symptomer av det. Selv om den ene medisinen er farlig å bråseponere. 0 Siter
Adeie Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) Merket det godt da jeg glemte efexor. Tok de kveld, sovnet fra den og var full av angst på morgenen. Tok da den med en gang jeg husket det. Endret 18 timer siden av Adeie 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Angstlei skrev (15 minutter siden): Ja, ikke dumt det. Men er det ille å gå glipp av en dose? Jeg har gått glipp av en dose og det gikk greit. 0 Siter
erik123 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Angstlei skrev (1 time siden): Ja, ikke dumt det. Men er det ille å gå glipp av en dose? Nei det går bra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Er ikke farlig å ta dobbel dose heller, så det gjør ikke noe om du tar en tablett. Men du bør få deg dosett. Jeg har hatt dosett i flere år, ellers hadde jeg ikke husket om jeg tok pillene mine. Anonymkode: e2653...ae7 0 Siter
Angstlei Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er ikke farlig å ta dobbel dose heller, så det gjør ikke noe om du tar en tablett. Men du bør få deg dosett. Jeg har hatt dosett i flere år, ellers hadde jeg ikke husket om jeg tok pillene mine. Anonymkode: e2653...ae7 Ja, skal skaffe det. Nå er det 6 timer siden jeg pleier å ta den, men merker ingenting, er vel mulig jeg har tatt den da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Angstlei skrev (17 minutter siden): Ja, skal skaffe det. Nå er det 6 timer siden jeg pleier å ta den, men merker ingenting, er vel mulig jeg har tatt den da. Den har veldig kort halveringstid, så ingen fare å ta ekstra da. Har alarm på og tar alltid medisin når alarmen går. Anonymkode: 29cac...733 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg bråseponerte etter å ha trappet opp til 150 mg siden jeg ikke følte at det hjalp noe. Angsten og uroen kom sakte krypende over to dager før jeg hadde mitt livs verste angstepisode der jeg bare gråt hysterisk i flere i dager. Når jeg tenker tilbake på det burde jeg sikkert vært innlagt siden jeg har blitt innlagt for langt mildere episoder siden, men jeg tok ikke kontakt med fastlege eller psykiater, så de visste jo ikke noe om det, ellers hadde de sikkert lagt meg inn på tvang. Så anbefaler deg å holde deg til dosen til fast tid. Anonymkode: dd1a4...d5f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.