AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Hei! Jeg er en kvinne på 31 år som aldri har klart å oppnå orgasme. Lurer på om det kan være noe fysisk galt? Og er det noe man kan gå til fastlegen med? Eventuelt gynekolog om man betaler privat? Anonymkode: b8158...c0f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Kan legge til at jeg har forsøkt alt... unntatt sex med en annen person, grunnen til det hvis noen skulle lure er at jeg er veldig innadvendt og sjenert og ville vente til jeg traff en mann jeg følte meg helt trygg på og det har ikke skjedd enda så. Anonymkode: b8158...c0f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai Med penetrering har jeg aldri fått orgazme, må maskering av klitoris til. Ikke få det til selv synes jeg er rart. Hadde tatt det opp med legen. Tviler på det er normalt. Anonymkode: 4c63a...a9d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai Ordboken min er morsom i dag ser jeg. Anonymkode: 4c63a...a9d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.