Gå til innhold

Hvordan godta å eldes ekstremt tidlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke bikket 30 enganf, og uansett begynner jeg å få linjer overalt rundt. 

Jeg ser damer langt opp uten dette.. det er så urettferdig og trist.

Anonymkode: c41b1...f2a

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet

Kan være huden din bare mangler fukt?

Anonymkode: cc848...d16

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan være huden din bare mangler fukt?

Anonymkode: cc848...d16

Nei, har fått neserynker og har linjer under øyne, og noen få linjer i pannen...

AnonymBruker
Skrevet

Hva bruker du der ute for å unngå å få rynker? Plisd hjelp meg. Jeg sp 10 år yngre ut for et år siden. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det du som starter tråder jevnlig ang vekt, fett og kroppen din?

Anonymkode: ddc55...585

AnonymBruker
Skrevet

Urettferdig?

Har ikke rynker, er 50, men er bipolar. Genetikk har ikke noe med rettferdig å gjøre.

Alltid vasket meg med lano, aldri brukt fuktighetskrem, bruker så klart solfaktor i sola, men det er det.

Anonymkode: 62997...bc0

Annonse

Drømmeautomat
Skrevet

Genetikk er urettferdig, men du er ikke helt uten påvirkningskraft. Bruker du solfaktor når du er utendørs ute og bruker du retinol-krem? Det er antagelig de viktigste tiltakene du kan gjøre for å unngå rynker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nei.

AnonymBruker
Skrevet
Drømmeautomat skrev (19 minutter siden):

Genetikk er urettferdig, men du er ikke helt uten påvirkningskraft. Bruker du solfaktor når du er utendørs ute og bruker du retinol-krem? Det er antagelig de viktigste tiltakene du kan gjøre for å unngå rynker.

Jeg bruker ikke eerinolkrem, nen tar sånn kollagen pulver, har kun vært plaga i 6 måneder, retinol vet jeg ikke hva er.

AnonymBruker
Skrevet
Drømmeautomat skrev (20 minutter siden):

Ja,bruker solkrem og er heller ikje mye utendørs men har perioder med insomnia

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jepp. Vedkommende er tilbake igjen, ser jeg...

Anonymkode: 0276a...907

snusmumeriken96
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jepp. Vedkommende er tilbake igjen, ser jeg...

Anonymkode: 0276a...907

Synes måten du ordla deg på var litt nedlatende, synes jeg burde få ha et sted jeg kan diskutere ulike bekymringer osv.

Skrevet
snusmumeriken96 skrev (4 minutter siden):

Synes måten du ordla deg på var litt nedlatende, synes jeg burde få ha et sted jeg kan diskutere ulike bekymringer osv.

Selvfølgelig får du det, men du har jo snakket om de samme problemene dine i lange, lange tider, så hvorfor tar du ikke til deg det rådet du stadig får - ta det med fastlegen din og søk hjelp der, for det som for oss høres ut som tvangsforestillinger og spiseforstyrrelser. 

Annonse

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke bikket 30 enganf, og uansett begynner jeg å få linjer overalt rundt. 

Jeg ser damer langt opp uten dette.. det er så urettferdig og trist.

Det finnes verre ting i livet enn noen linjer i ansiktet, og hvor gammel man ser ut og fremstår beror på veldig mye mer enn det. Uansett er det aldri dumt å ta vare på huden siden, med fukt og solbeskyttelse.

AnonymBruker
Skrevet
Ekstra skrev (4 minutter siden):

Det finnes verre ting i livet enn noen linjer i ansiktet, og hvor gammel man ser ut og fremstår beror på veldig mye mer enn det. Uansett er det aldri dumt å ta vare på huden siden, med fukt og solbeskyttelse.

Jeg bruker alt av det beste produkter for huden. 

snusmumeriken96
Skrevet
Lillemus skrev (11 minutter siden):

Selvfølgelig får du det, men du har jo snakket om de samme problemene dine i lange, lange tider, så hvorfor tar du ikke til deg det rådet du stadig får - ta det med fastlegen din og søk hjelp der, for det som for oss høres ut som tvangsforestillinger og spiseforstyrrelser. 

Jeg har ikke snakka så mye om rynker, men det er greit jeg snakker mye med chat gpt også og kan bruke den til litt mer kompliserte spm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...