snusmumeriken96 Skrevet i går, 13:29 Skrevet i går, 13:29 Jeg føler meg alltid helt koko og sprø- på grensa til å klikke. Også møter jeg et menneske i butikken hun/han nætmest klikker på meg også har jeg sett disse menneskene i etteekant og de ble aldri vanlige igjen, bare stressa opp og aggresive. Hvordan funker dette? Chatgpt har ingen svar til meg. Jeg gikk til en psykolog som klikka og begynte å mobbe meg.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 13:49 Skrevet i går, 13:49 Det som skjer skjer kun ett sted og det er inni ditt hode. Anonymkode: 4c22e...2fe 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet i går, 14:02 Forfatter Skrevet i går, 14:02 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det som skjer skjer kun ett sted og det er inni ditt hode. Anonymkode: 4c22e...2fe Nei, det stemmer ikke 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 14:31 Skrevet i går, 14:31 snusmumeriken96 skrev (28 minutter siden): Nei, det stemmer ikke Jo, det gjør det. Anonymkode: 4c22e...2fe 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet i går, 14:41 Forfatter Skrevet i går, 14:41 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jo, det gjør det. Anonymkode: 4c22e...2fe Hva med yrja oftedal på tiktok? Hun hae vist samme vrangsforestillinger som meg... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 14:44 Skrevet i går, 14:44 snusmumeriken96 skrev (1 minutt siden): Hva med yrja oftedal på tiktok? Hun hae vist samme vrangsforestillinger som meg... Så du innrømmer at du har vrangforestillinger? Da er du vel ikke vvrangforestillet, hvis du er klar over det selv. Tenker jeg. Anonymkode: e9ca9...4da 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet i går, 14:46 Forfatter Skrevet i går, 14:46 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du innrømmer at du har vrangforestillinger? Da er du vel ikke vvrangforestillet, hvis du er klar over det selv. Tenker jeg. Anonymkode: e9ca9...4da Hm, det er det jeg blir fortalt, da er det virkelig da ☺️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 14:46 Skrevet i går, 14:46 snusmumeriken96 skrev (3 minutter siden): Hva med yrja oftedal på tiktok? Hun hae vist samme vrangsforestillinger som meg... Følger ikke folk på tiltok. Og i såfall ikke mennesker som fremstår såpass som du her. Ved flere anledninger før har du beskrevet du skriker til fremmede etc. Tenker at strikken kan ryke 1 dag. Fritt for å ikke være der da. Anonymkode: 4c22e...2fe 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 14:47 Skrevet i går, 14:47 snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå): Hm, det er det jeg blir fortalt, da er det virkelig da ☺️ Nei, du har vrangforestillinger og trenger medisiner. Anonymkode: 4c22e...2fe 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet i går, 14:47 Forfatter Skrevet i går, 14:47 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Følger ikke folk på tiltok. Og i såfall ikke mennesker som fremstår såpass som du her. Ved flere anledninger før har du beskrevet du skriker til fremmede etc. Tenker at strikken kan ryke 1 dag. Fritt for å ikke være der da. Anonymkode: 4c22e...2fe Det var tidligere. Nå går jeg på vival. Føler meg veldig holdt utenfor her, og ingen vil svare meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 14:56 Skrevet i går, 14:56 snusmumeriken96 skrev (8 minutter siden): Det var tidligere. Nå går jeg på vival. Føler meg veldig holdt utenfor her, og ingen vil svare meg. Da skjønner jeg ikke helt hvorfor du vil være her? Anonymkode: e9ca9...4da 0 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 15:16 Skrevet i går, 15:16 snusmumeriken96 skrev (29 minutter siden): Det var tidligere. Nå går jeg på vival. Føler meg veldig holdt utenfor her, og ingen vil svare meg. Folk svarer deg jo... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 15:37 Skrevet i går, 15:37 snusmumeriken96 skrev (49 minutter siden): Det var tidligere. Nå går jeg på vival. Føler meg veldig holdt utenfor her, og ingen vil svare meg. Fordi du er helt utenfor. Det stemmer. Du har vrangforestillinger og det er ikke normalt. Så klart du føler deg utenfor. Anonymkode: 4c22e...2fe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.