Vendi Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det er ikke nødvendigvis slemt å ta livet sitt, men å gjøre det foran et tog er vel noe av det slemmeste man kan gjøre. Tenk på alle du rammer ved å gjøre dette. Først og fremst de som er glad i deg selvsagt, men også de mange utenforstående som blir dratt inn i et slikt selvmord. Lokføreren, passasjerene, m.fl. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vendi skrev (21 minutter siden): Det er ikke nødvendigvis slemt å ta livet sitt, men å gjøre det foran et tog er vel noe av det slemmeste man kan gjøre. Tenk på alle du rammer ved å gjøre dette. Først og fremst de som er glad i deg selvsagt, men også de mange utenforstående som blir dratt inn i et slikt selvmord. Lokføreren, passasjerene, m.fl. Men spørsmålet var om du hadde turt? Jeg føler meg klar, men jeg er så redd den fysiske. smerten Anonymkode: 14503...25a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Å hoppe foran et tog handler ikke om mot, men feighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.